Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se Poirot i kveld?

Jeg gleder meg litt til det.

Skrevet

Neeei - orker ikke den mannen:-) Vi skal spille spill vi..

Skrevet

Neeei - orker ikke den mannen:-) Vi skal spille spill vi..

Wee. Javel.

Liker du ikke bøkene heller? Mordet på orientekspressen for eksempel.

Skrevet

Jeg tapte loddtrekning med mannen, så her blir det Brødrene Grimm på TvNorge i stedet. Sukk. Er også glad i Poirot :o)

Skrevet

Jeg tapte loddtrekning med mannen, så her blir det Brødrene Grimm på TvNorge i stedet. Sukk. Er også glad i Poirot :o)

Dere må få dere en til tv altså.

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det, men må se siste del av Mørkemannen på TV2, og de kolliderer. Poirot bruker å være bra, men jeg liker Miss Marple enda bedre.

Skrevet

Wee. Javel.

Liker du ikke bøkene heller? Mordet på orientekspressen for eksempel.

Nope, liker ikke noe av det Agatha Christie har skrevet... Kjedelig etter min mening.

Skrevet

Nope, liker ikke noe av det Agatha Christie har skrevet... Kjedelig etter min mening.

Har du lest Senskade av Faldbakken?

Skrevet

Har du lest Senskade av Faldbakken?

Nei, den har jeg ikek lest - det er den siste av Faldbakken er det ikke det? Har lest en tre-fire bøker av ham, synes de er helt greie. Har Tyvene her, som jeg ikke har lest enda, men skal vel starte med den snart...

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det, men må se siste del av Mørkemannen på TV2, og de kolliderer. Poirot bruker å være bra, men jeg liker Miss Marple enda bedre.

Det var en super episode:-)

Skrevet

Gleder meg villt;))

Jeg syns den levde opp til forventningene. Skulle vært lengre bare.

Skrevet

Hva liker du å lese?

Skrevet

Nei, den har jeg ikek lest - det er den siste av Faldbakken er det ikke det? Har lest en tre-fire bøker av ham, synes de er helt greie. Har Tyvene her, som jeg ikke har lest enda, men skal vel starte med den snart...

Jeg har veldig sans for Faldbakken som krimforfatter. Hvis du hadde lest Senskade skulle jeg ha kommentert noe der. Nå holder jeg på med den siste av Läckberg, og har nettop lest Staalesens og Marklunds siste. Veldig bra begge to.

Skrevet

Hva liker du å lese?

Har en ganske bred smak når det kommer til bøker. Liker godt krim, men nyere kriminallitteratur, gjerne norsk og svensk. Og amerikansk spenningslitteratur.

Ellers er jeg glad i "bøker med mening", sterke historier (bl.a. Drageløperen og Tusen strålende soler), Idas dans og Min søsters vokter (som sykdom og død), Et glass melk, takk (menneskehandel)... osv osv.

Dessuten leser jeg Heksemesteren akkurat nå - så som sagt: Jeg er veldig "altlesende":-)

Skrevet

Jeg har veldig sans for Faldbakken som krimforfatter. Hvis du hadde lest Senskade skulle jeg ha kommentert noe der. Nå holder jeg på med den siste av Läckberg, og har nettop lest Staalesens og Marklunds siste. Veldig bra begge to.

Ser ut som om vi har veldig lik smak innen bøker, jeg venter på at siste Marklund og Läckberg skal komme inn på biblioteket, Staalesen har jeg også lest en del av... Men nå leser jeg serie...

Skrevet

Har en ganske bred smak når det kommer til bøker. Liker godt krim, men nyere kriminallitteratur, gjerne norsk og svensk. Og amerikansk spenningslitteratur.

Ellers er jeg glad i "bøker med mening", sterke historier (bl.a. Drageløperen og Tusen strålende soler), Idas dans og Min søsters vokter (som sykdom og død), Et glass melk, takk (menneskehandel)... osv osv.

Dessuten leser jeg Heksemesteren akkurat nå - så som sagt: Jeg er veldig "altlesende":-)

Jeg leste Et glass melk takk - i høst eller vinter. En sterk og fæl bok - jeg visste ikke hva den handlet om da jeg lånte den.

Skrevet

Jeg leste Et glass melk takk - i høst eller vinter. En sterk og fæl bok - jeg visste ikke hva den handlet om da jeg lånte den.

Jeg fikk den som hurtigsvarspremie i en bokklubb, bare plukket den tilfeldig fordi jeg allerede hadde de andre bra bøkene. Ante heller ikke hva den handlet om, og syntes egentlig at Wassmo var innmari kjedelig...

Men så endte det opp med å bli en av de sterkeste bøkene jeg har lest noengang...

Skrevet

Jeg fikk den som hurtigsvarspremie i en bokklubb, bare plukket den tilfeldig fordi jeg allerede hadde de andre bra bøkene. Ante heller ikke hva den handlet om, og syntes egentlig at Wassmo var innmari kjedelig...

Men så endte det opp med å bli en av de sterkeste bøkene jeg har lest noengang...

Etter jeg leste den, leste jeg hele trilogien om Huset med den blinde glassveranda. Hadde ikke lest dem før. Syntes de var veldig gode, og gav meg mye å tenke på.

Skrevet

Etter jeg leste den, leste jeg hele trilogien om Huset med den blinde glassveranda. Hadde ikke lest dem før. Syntes de var veldig gode, og gav meg mye å tenke på.

Hehe, det var denne trilogien som var årsaken til at jeg syntes Wassmo var kjedelig, de funket ikke for meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...