Gå til innhold

Kjøpe ny sykkel

Gjest Ronja-74-

Anbefalte innlegg

Gjest Ronja-74-

Gutten min er snart 8 år og trenger ny sykkel.Litt usikker på hvilken str han må ha? 20 eller 24?.Han er 128 høy.Vil jo at han skal ha sykkelen i noen år.Hvor er det billigst å kjøpe sykkel i Trondheim?.Han er ikke flink å passe på tingene sine så han har fått beskjed at det blir ikke noen dyr sykkel før han blir flinkere til å passe på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest @krøll

hør med politiet i din by om de arrangerer hittegods-auksjon på sykler. Det gjør to ganger i året hos oss, og jeg kjøpte tre helt greie gutte/ungdomssykler for 1100 kr tilsammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL og Obs Sport de beste prisene (Ikke vurder Biltema!!!), eller finn.no. :-)

Det er en god ide å kjøpe brukt, en 20, som han kan herje rundt med i år. 24 høres litt stort ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg sier bare finn.no. Helt genialt i den alderen, både fordi de vokser fort og ikke er så flinke til å ta vare på tingene sine.

Kjøpte 2 barnesykler i fjor via finn, betalte 100,- tilsammen (hentet selv). Kostet på begge nye dekk for tilsammen 250,-, og de syklene går som kuler i år også. Kjempebra!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...