Gjest Ronja-74- Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Gutten min er snart 8 år og trenger ny sykkel.Litt usikker på hvilken str han må ha? 20 eller 24?.Han er 128 høy.Vil jo at han skal ha sykkelen i noen år.Hvor er det billigst å kjøpe sykkel i Trondheim?.Han er ikke flink å passe på tingene sine så han har fått beskjed at det blir ikke noen dyr sykkel før han blir flinkere til å passe på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 finn.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 hør med politiet i din by om de arrangerer hittegods-auksjon på sykler. Det gjør to ganger i året hos oss, og jeg kjøpte tre helt greie gutte/ungdomssykler for 1100 kr tilsammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 XXL og Obs Sport de beste prisene (Ikke vurder Biltema!!!), eller finn.no. :-) Det er en god ide å kjøpe brukt, en 20, som han kan herje rundt med i år. 24 høres litt stort ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg sier bare finn.no. Helt genialt i den alderen, både fordi de vokser fort og ikke er så flinke til å ta vare på tingene sine. Kjøpte 2 barnesykler i fjor via finn, betalte 100,- tilsammen (hentet selv). Kostet på begge nye dekk for tilsammen 250,-, og de syklene går som kuler i år også. Kjempebra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.