Gå til innhold

Hvilken SUV vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å tenker på ny bil, dvs ikke fabrikkny, men et par år gammel bruktbil. Har idag en Huyndai Terracan som jeg er kjempefornøyd med, men vil selge den mens den enda er noe verd. Er ute etter en tilsvarende bil, like stor, og på grønne skilter.Firhjulstrekk. De bilene jeg har sett på og liker er Mitchubitshi(?) Pajero, Nissan Pathfinder og Isuzu, husker ikke navnet men en pickup. Hva ville du ha kjøpt av disse, og hvorfor, eller hvilken tilsvarende bil vil du anbefale? Har ikke peiling på merker men pris både i innkjøp og vedlikehold spiller jo en viss rolle.

Skrevet

Jepp, den jeg tenkte på :-) Men den får man vel ikke som par år gammel?

Jeg har ikke peiling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...