Gå til innhold

A diamond in the rough...

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Colette

10

• Mrs D

7

• filiokus81

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det ikke utrolig? Det må være over hele internett nå, jeg fikk den på Facebook OG tre ganger hjem til min private mail før det var gått en time.

Alle gråter. Så utrolig gøy at livet kan være sånn, og ikke bare bøkene!

Mista nikket
Skrevet

Er det ikke utrolig? Det må være over hele internett nå, jeg fikk den på Facebook OG tre ganger hjem til min private mail før det var gått en time.

Alle gråter. Så utrolig gøy at livet kan være sånn, og ikke bare bøkene!

Hva i all verden er det denne videon gjør med folk? Jeg reagerer på samme måte som den med Paul Pott. Sitter med tårer her også.

Skrevet

Du må legge inn advarsler på sånt!

*tørker tårene*

:o)

Skrevet

Kult! :-)

(men ganske utrolig at denne dama er 2-3 år yngre enn Simon, da...)

Skrevet

Enig, jeg tippet henne 10 år eldre, minst...

Er det ikke et sånt makeover program som handler om å gjøre folk 10 år yngre? Noe for henne antakelig :o)

Skrevet

Enig, jeg tippet henne 10 år eldre, minst...

Er det ikke et sånt makeover program som handler om å gjøre folk 10 år yngre? Noe for henne antakelig :o)

He he, ja hun ville nok vært en god kandidat der, ja.

Skrevet

Magisk :-) Sjeldent syn å se Cowell så blid!

Gjest minnah
Skrevet

Hva i all verden er det denne videon gjør med folk? Jeg reagerer på samme måte som den med Paul Pott. Sitter med tårer her også.

Det er nok mye musikken som gjør det, sånn sensasjonsmusikk :-)

Flott sang, men er usikker på om hun var sååå flink jeg, da?

Skrevet

Litt enig med deg, men hun overrasker jo likevel noe helt sinnsykt :o) Man forventer noe helt hårreisende, og så låter det jo bra.

Men jeg er enig i at det egentlig var en ganske flat og monoton fremførelse. Kan sikkert bli bedre med god veiledning.

Skrevet

Hun har nok hatt det litt tøffere i livet, og ligger vel dessuten litt etter godeste Simon hva plastikk angår... ;-)

Skrevet

Jeg er enig med deg i det. Overraskelsesmomentet var enormt, selvsagt, men det ER tross alt ganske stor forskjell mellom henne og Elaine Paige, da.

og uansett er det mer enn sangstemme som gjør en stor musikalstjerne. Jeg syntes ikke hennes bevegelser og mimikk var all verden.

Skrevet

Hun har nok hatt det litt tøffere i livet, og ligger vel dessuten litt etter godeste Simon hva plastikk angår... ;-)

Jeg synes ikke Simon ser typisk "operert" ut, og dessuten kjenner jeg flere på cirka hans aldder som ser omtrent like ung ut som han.

Jeg vil si at det er mer normalt å se såpass "ung" ut som Simon Cowell i slutten av 40-åra enn å se ut som sangerinnen.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg er enig med deg i det. Overraskelsesmomentet var enormt, selvsagt, men det ER tross alt ganske stor forskjell mellom henne og Elaine Paige, da.

og uansett er det mer enn sangstemme som gjør en stor musikalstjerne. Jeg syntes ikke hennes bevegelser og mimikk var all verden.

Ligger mye i overraskelsen over kontrasten mellom utgangspunktet (fordomsfullt, javisst) og det som kom ut.

Men stående applaus her gir meg en litt flau følelse, man klapper kanskje vel så mye for at hun *ikke* var like elendig som hun så ut - tross alt.

Gjest minnah
Skrevet

Litt enig med deg, men hun overrasker jo likevel noe helt sinnsykt :o) Man forventer noe helt hårreisende, og så låter det jo bra.

Men jeg er enig i at det egentlig var en ganske flat og monoton fremførelse. Kan sikkert bli bedre med god veiledning.

"Man forventer noe helt hårreisende, og så låter det jo bra."

Og man forventer noe hårreisende fordi hun ikke akkurat så ut som en popstjerne. Men da klapper man liksom for at hun "tross alt låt bedre enn hun så ut", og det er strengt tatt ikke å ta folk på alvor. Tenker jeg. :-)

Skrevet

"Man forventer noe helt hårreisende, og så låter det jo bra."

Og man forventer noe hårreisende fordi hun ikke akkurat så ut som en popstjerne. Men da klapper man liksom for at hun "tross alt låt bedre enn hun så ut", og det er strengt tatt ikke å ta folk på alvor. Tenker jeg. :-)

Tenkte akkurat det samme som deg....Hvorfor i all verden ventet man seg noe helt hårreisende? Fordi hun ikke er ung og pen?

Skrevet

Ligger mye i overraskelsen over kontrasten mellom utgangspunktet (fordomsfullt, javisst) og det som kom ut.

Men stående applaus her gir meg en litt flau følelse, man klapper kanskje vel så mye for at hun *ikke* var like elendig som hun så ut - tross alt.

Ja, he he. Men utseendet hennes isolert sett tror jeg ikke er det alene som gjør at man ikke tror at hun har noe å komme med, men hele fremtoningen, inklusive hoftevrikkene da alderen hennes ble kommentert *S*

Skrevet

Tenkte akkurat det samme som deg....Hvorfor i all verden ventet man seg noe helt hårreisende? Fordi hun ikke er ung og pen?

Alder er jo helt klart relevant - som Simon Cowell sa: "Hvorfor tror du at du ikke har lykkes hittil?"

Det hører med til de absolutte sjeldenhetene at noen med f eks Sissel Kyrkjebøs talent skal forbli uoppdaget til man er 47 år.

Skrevet

Ja, akkurat slik reagerte jeg også på den stående applausen. En liten bismak kan en trygt si...

Gjest minnah
Skrevet

Ja, he he. Men utseendet hennes isolert sett tror jeg ikke er det alene som gjør at man ikke tror at hun har noe å komme med, men hele fremtoningen, inklusive hoftevrikkene da alderen hennes ble kommentert *S*

Syntes akkurat den hoftevrikkingen var litt kul jeg da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...