Gå til innhold

mann, komplimentmangel og sjalusi

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er veldig veldig gla i. Det var kjærlighet ved første blikk fra begge parter for ca 6 mnder siden. Dette halve året har vært veldig flott på alle måter. Han er en ordentlig snill mann, selv om han er døds kjekk. Det er en sjelden blanding. Jeg har stolt helt og fullt på han hele veien.

MEN på grunn av min skepsis til mannfolk generelt, har jeg drevet litt spionasje på internett. Jeg er tydeligvis fryktelig god på det, for jeg fant et par ting som bekymrer meg litt. Jeg kom over en musikkvideo på youtube, der han har lagt inn en kommentar, som er ca følgende: "I would like to bang the arse of that woman in that video". (han er engelsk) Jeg vet jo at dette bare er en hot dame i en film, men jeg reagerer allikevel, for han skrev dete for 3 måneder siden, så vi var kjærester da. Så kanskje han vil "bange andres womans arses"? Hvordan kan jeg stole på han når han slenger ut slike kommentarer? I tilegg så jeg at han nylig har subscribed på et par slike channels på youtube, med jenter som sitter foran kameraet og snakker om ulike ting, med et sexy blikk, og en veldig dyp utringning. Egentlig ganske uskyldig, men allikevel. Hvorfor gjør han dette a? Jeg er da minst like akktraktiv som disse jentene i filmene!

En annen ting som har begynt å frustrere meg den siste tiden, er at han aldri gir meg komplimenter. Vi har en veldig ironisk tone oss i mellom, og det liker jeg egentlig veldig godt. Dette har ikke plaget meg noe tidligere, fordi han er veldig flink med kroppsspråk og handlinger. Jeg ser at han digger meg. Han behandler meg som en gudinne. Men nå har det jo seg sånn at jeg er en kvinne. Jeg trenger å høre det av og til. Han har sagt at han er elendig med komplimenter, og det er helt greit, for jeg er ikke den som trenger det mest, men hallooo, av og til hadde vært herlig! Han har aldri sagt hvorfor han vil være med meg, hva han liker med meg osv.

Når jeg i tillegg ser disse damene har gir komplimenter til på internett, blir jeg lei meg. Det er sikkert bare uskyldig fra hans side, men jeg blir faktisk såret allikevel. I går når jeg var hos han, begynte jeg nesten å gråte flere ganger, men jeg klarte å skjule det, så jeg tror ikke han merket det. Jeg er lei av den konstante ironiske tonen, og samtidig se at han sier fine ting til andre damer. Jeg vil på en måte snakke med han om dette, men han vil jo tro jeg er en skikkelig stalker. Det var nemlig ikke bare lett å finne disse tingene jeg fant ut på internett.

Jeg vet ikke om jeg bare er veldig følsom for tiden eller hva... Kanskje dette bare er idiotisk av meg...? Hva tenker dere andre om dette? Har jeg grunn til å være lei meg?

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe om hva du har funnet på nettet. Ta heller opp mangelen på komplimenter og løsningsforslag på en konstruktiv måte og ta det derfra.

Skrevet

Komplementmangel må du bare venne deg til, er han ikke den typen så blir det i alle fall ikke bedre etterhvert... *Kaster et blikk bort i stolen*

Den kommentaren han har skrevet på nettet kunne jeg godt funnet på å skrive selv, men det betyr da ikke at jeg går bak ryggen til kjæresten min og knuller andre eller har _seriøst_ lyst på andre!

Det med den ironiske tonen må du nesten snakke med ham om, han tror sikkert du synes det er helt greit så lenge du ikke sier noe. Du kan jo prøve å kutte ned litt på den tonen selv og se om han merker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...