Gå til innhold

Britain's got talent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har latt meg facinere for 3. året på rad av tilsynelatende vanlige mennesker med en litt annerledes bakgrunn. Første gang var det mobiltelefonselgeren Paul Potts, som sang opera. Stemmen hans var uskolert og ikke egentlig noe ekstraordinær, men fyren sang som om det skulle gjelde livet. I fjor var det en litt forskremt 13-åring, Andrew Johnston, som hadde blitt mobba på skolen, som viste seg å ha den klareste, vakreste guttesopranstemmen jeg noensinne hadde hørt.

I går var det 47 år gamle Susan Boyle som tok pusten fra de fleste, inkludert Simon Cowell. :)

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

hidi, the scorpion
Skrevet

Litt sent ute med den, kanskje...;)))

Mary Poppins
Skrevet

Helt fantastisk!! Og det sier jeg ikke bare fordi jeg forventet det verste (som det blir sagt i tråden lenger ned her).

Tilfeldigvis kom jeg over denne:

Hvordan denne lille hvite jentas elleve år gamle stemme kan forvandles inn til en kraftig voksen stemme som gjerne kunne tilhørt en afro-amerikansk dame, er for meg utrolig..

Skrevet

Helt fantastisk!! Og det sier jeg ikke bare fordi jeg forventet det verste (som det blir sagt i tråden lenger ned her).

Tilfeldigvis kom jeg over denne:

Hvordan denne lille hvite jentas elleve år gamle stemme kan forvandles inn til en kraftig voksen stemme som gjerne kunne tilhørt en afro-amerikansk dame, er for meg utrolig..

Helt fantastisk! Nesten ikke til å tro! Vet du hvordan det har gått?

Skrevet

Hehe, sjekk noen hakk lengre ned.

''Hehe, sjekk noen hakk lengre ned.''

look who's talking! ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Helt fantastisk! Nesten ikke til å tro! Vet du hvordan det har gått?

Nei desverre jeg aner ikke, kom bare over det helt tilfeldig på youtube. Nesten ikke til å tro ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...