Gå til innhold

Tupperware-spørsmål...

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Har en del tupperware, som har vært lagret i en kjeller med murgulv. Det har blitt oppbevart i vanlige pappesker, da det var mest praktisk....

Men nå har jeg sett over alt dette, og oppdaget at mange av tingen har mørke "møkk"-skjolder på tupperware'n....har prøvd å vaske vekk med Zalo, men det går ikke...

Noen som har gode forslag til hvordan jeg får disse boksene rene...da det ikke ser spesielt pent ut!!

Ikke er det spesielt gamle bokser heller, har bare ikke hatt plass i kjøkkenskapene etter flytting...

Har også noen bokser som har et hvitt belegg inni, etter å ha inneholdt pålegg, som jeg heller ikke får rent...

Vasketips mottas med takk...

Skrevet

For å fjerne misfarging fra te, blåbærsaft og annet som virkelig sitter hardt så bruker jeg oppvaskmaskin-pulver. Jeg lar f.eks tekoppene stå natten over med pulverblanding i - og vips - i løpet av natten er all misfarvingen borte som dugg for sol.

Bare et forslag...

Skrevet

Sun oppvaskmaskinpulver, slik bibben foreslår, fikser det meste! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...