Gå til innhold

Hadde de enda stått i påskekøen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri skjønt ønsket om å ha sex i slike situasjoner.

Skrevet

Ikke jeg heller, har litt mere respekt for faren ved bilkjøring for å si det sånn. Men her har visst hjernen sluttet å fungere og noe annet tatt over...

Skrevet

Ikke jeg heller, har litt mere respekt for faren ved bilkjøring for å si det sånn. Men her har visst hjernen sluttet å fungere og noe annet tatt over...

Ja, det er selvsagt ufattelig farlig å drive med denslags under kjøring, så jammen bra han mistet lappen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jenta fikk beholde lappen. Har man lappen så skjønner man at det der ikke er noe man gjør under bilkjøring.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jenta fikk beholde lappen. Har man lappen så skjønner man at det der ikke er noe man gjør under bilkjøring.

Det er ikke så rart, all den tid hun ikke var sjåfør.

Det er litt som at det ikke ilegges fartsbot til den som sitter i baksetet og oppfordrer sjåføren til å råkjøre.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Det er litt som at det ikke ilegges fartsbot til den som sitter i baksetet og oppfordrer sjåføren til å råkjøre.

men her satt praktisk talt begge bak rattet, så hun kunne godt fått svi litt hun også...

Skrevet

men her satt praktisk talt begge bak rattet, så hun kunne godt fått svi litt hun også...

Enig i at hun i moralsk forstand var medskyldig;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nuvel. Dama var jo med på det. Dvs hun kunne stoppet det i større grad enn en som sitter i baksetet når sjåføren råkjører. Da kan man si fra, men sjåføren må selv stoppe bilen. Dama kunne forhindret denne situasjonen direkte.

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

Du kan så si, det bør gå an å holde seg til man kommer i mindre farlige omgivelser. Antakeligvis er det en form for ekstremsport (hehe) som i seg selv gir minst like stort kick som selve sexen? Selv om tankegangen i grunnen er fremmed for meg.

Skrevet

Du kan så si, det bør gå an å holde seg til man kommer i mindre farlige omgivelser. Antakeligvis er det en form for ekstremsport (hehe) som i seg selv gir minst like stort kick som selve sexen? Selv om tankegangen i grunnen er fremmed for meg.

Ja, det finnes jo dem som synes det blir et ekstra kick f eks å ha seg i heisen på Oslo Plaza eller andre obskure steder.

Skrevet

Ja, det finnes jo dem som synes det blir et ekstra kick f eks å ha seg i heisen på Oslo Plaza eller andre obskure steder.

Men heisen på Plaza er tross alt mindre farlig enn en bil i stor fart. :-D

Skrevet

Men heisen på Plaza er tross alt mindre farlig enn en bil i stor fart. :-D

Absolutt! :-)

Med mindre en eldre, tander dame fra indremisjonen plutselig skal ta heisen....

Skrevet

De kunne vel heller kjørt inn på ei busslomme og gjort det på panseret i stedet :-D

Skrevet

De kunne vel heller kjørt inn på ei busslomme og gjort det på panseret i stedet :-D

*hehe* Venninna mi gjorde det en gang, på panseret av en bil, ved ei smal elv. De fikk _den_ applausen fra noen fiskere på den andre siden av elva. Om de ikke fikk napp, så fikk de sett noen med full napp/uttelling den sommerkvelden ;-D

Jeg holdt på å dø av latterkrampe da hun foralte om seansen... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239658479' post='4131038]

*hehe* Venninna mi gjorde det en gang, på panseret av en bil, ved ei smal elv. De fikk _den_ applausen fra noen fiskere på den andre siden av elva. Om de ikke fikk napp, så fikk de sett noen med full napp/uttelling den sommerkvelden ;-D

Jeg holdt på å dø av latterkrampe da hun foralte om seansen... ;-)

Vi hadde noen som gjorde rett nedenfor huset vårt, på en parkeringsplass, oppå panseret. Jeg kom akkurat for seint ut, og så bare bilen hvine avgårde i en fæl fart. Nabodama lo så hun skreik, og en del andre hadde også prima plasser for utsikt

:-)

Greit å gjøre det ute, men jeg ville nå ikke gjort det sååååååå synlig :-DDDD

Skrevet

Absolutt! :-)

Med mindre en eldre, tander dame fra indremisjonen plutselig skal ta heisen....

Hihi, det kan jo bli farlig nok, det. ;-)

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=571991

Nå vet vi hva vi skal svare neste gang noen legger inn et desperat spørsmål her av typen "jeg trenger noen tusen veldig raskt, hvor finner jeg en godt betalt ekstrajobb?"

Hun har altså rukket å komme ut av forholdet og inn i et nytt, i løpet av noe sånt som to uker. Ganske effektivt.

He he

Ser ellers at VG slenger på en liten spørreundersøkelse om man har hatt sex i bil. Det hadde vært interessant om svaralternativene avspeilet om man isåfall hadde hatt det mens bilen var i fart eller ikke...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...