Gå til innhold

Tips for å låse fast presenning?!?

Anbefalte innlegg

Gjest diesel hansen
Skrevet

Jeg har en tilhenger som står parkert på en oppstillingsplass i et borettslag. Rett før påske ble presenningen på hengeren stjålet i løpet av natten, og nå må jeg ut med 700,- for en ny. Jeg vurderer å låse den fast til hengeren og lurer på om noen vet om det finnes en løsning for dette, eller om noen har laget en god løsning på dette selv? Det er slike små hull rundt hele presenningen som strikken man fester den til hengeren går igjennom. Ser for meg å kjøpe en tynn vaier med plast rundt som jeg kan trekke gjennom hullene rundt hele og låse med en hengelås, men er usikker på hvor man selger slikt?

Skrevet

Søren, så ergelig å få sånt stjålet! Jeg sier som datra mi sa i dag: Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å stjele!

Kanskje biltema, clas ohlson og liknende butikker har det?

Skrevet

Tynn kjetting gjennom noen av hullene og et av festepunktene på hengere + hengelås skulle gjøre samme nytten? Men begge deler lar seg lett klippe over.

Gjest diesel hansen
Skrevet

Søren, så ergelig å få sånt stjålet! Jeg sier som datra mi sa i dag: Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å stjele!

Kanskje biltema, clas ohlson og liknende butikker har det?

Takk for tips der. Fant faktisk en slik vaier med gummistrømpe hos biltema for noen får kroner og den kommer sikkert til å hjelpe til med å vanskeliggjøre tyveri av presenningen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...