Gå til innhold

twitter

Anbefalte innlegg

Gjest Reddix
Skrevet

Hva er poenget? Bare å skrive masse pø her og der?

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for greie linker, særlig første var litt oppklarende.

Er på Twitter selv etter å ha fått en invitasjon fra en jobbkontakt, og har trodd det var som et alternativ til Facebook eller LinkedIn? Har ikke brukt noe tid der (heller ikke mye på FB eller LinkedIn) og ikke satt meg inn i hvordan det fungerer.

Er du på twitter, LinkedIn og/eller FB selv?

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk for greie linker, særlig første var litt oppklarende.

Er på Twitter selv etter å ha fått en invitasjon fra en jobbkontakt, og har trodd det var som et alternativ til Facebook eller LinkedIn? Har ikke brukt noe tid der (heller ikke mye på FB eller LinkedIn) og ikke satt meg inn i hvordan det fungerer.

Er du på twitter, LinkedIn og/eller FB selv?

Jeg er overalt. ;o)

Bruker Facebook så å si rent sosialt, for å holde kontakt med gamle kjente og sånt.

Linkedin er rent faglig.

Twitter er mest faglig, men med litt sosial moro innimellom. Jeg synes det er helt genialt, har fått masse nyttig derfra. Men man må altså ikke behandle det som Facebook.

Mrs. Wallace
Skrevet

Tusen takk for linker :)

Har ikke hatt peiling på hva dette var før nå. Så takk for at du driver folkeopplysning ;)

Jeg har hatt god nytte av dem selv, og deler dem gjerne videre. Og det er nettopp det som er kjernen i Twitter også. ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er overalt. ;o)

Bruker Facebook så å si rent sosialt, for å holde kontakt med gamle kjente og sånt.

Linkedin er rent faglig.

Twitter er mest faglig, men med litt sosial moro innimellom. Jeg synes det er helt genialt, har fått masse nyttig derfra. Men man må altså ikke behandle det som Facebook.

Ok :)

Jeg bruker FB og LinkedIn på samme måte, twitter vet jeg som sagt ennå ikke så mye om. Er også på et fjerde internasjonalt nettsamfunn, men nå synes jeg det begynner å holde :P

Mrs. Wallace
Skrevet

Ok :)

Jeg bruker FB og LinkedIn på samme måte, twitter vet jeg som sagt ennå ikke så mye om. Er også på et fjerde internasjonalt nettsamfunn, men nå synes jeg det begynner å holde :P

Jeg bruker ikke alle like mye. Da jeg begynte å twitre, sank for eksempel besøkene på FB dramatisk. Men uansett tar jo dette bare så lang tid som man tillater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...