Gå til innhold

Kink i nakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet opp i dag med kink i nakken etter å tydeligvis ha ligget litt forkjært.har hatt utrolig vondt i hele dag,men har vært på jobb.Har vaskejobb så har vært veldig vondt å anstrenge nakken og bøye seg o.l. Hva kan jeg gjøre for å forbedre dette?Er det lurt å ikke være på jobb mens jeg har dette?vil ikke ha det som unnskyldning bare for å slippe å gå på jobb da,men hvis det kan hjelpe.

Gjest ViViola
Skrevet

Er det muskulært, vil noe muskelavslappende hjelpe (Voltarol er f.eks. resptfri).

Er det leddet som har låst seg, er en time hos kiropraktor gull verdt.

Det er i utgangspunktet ikke farlig, men ubehagelig. Gå til legen om det ikke har gitt seg på noen dager.

Skrevet

Voltarol hjelper faktisk. Jeg sliter med nakken noen ganger.

Om du bør gå på jobb avhenger litt av hvor hard jobben er. Min erfaring er at jeg f.eks. bør droppe å trene vekter som belaster nakken, men at spinning går helt greit.

Uansett om jeg slapper helt av eller står på litt så virker det ikke som om det er noen sammenheng i hvor langvarig det blir. Så jeg tror ikke det er noe skadelig å jobbe.

Gjest brooom
Skrevet

Jeg hadde skikkelig kink i nakken en gang, kjentes ut som alle virvlene var ute av ledd..

så kom det en mann med sofagruppe jeg hadde bestilt og ingen til å hjelpe å bære. jeg hadde ingen valg og måtte hjelpe...

tenkte hvordan det skulle gå med nakken min...

men vet du hva - nakkeproblemet forsvant som dugg for solen. Kanskje det å bruke andre muskler strakk nakkemusklene på plass :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...