Gå til innhold

barn med tett nese

Gjest KASA10

Anbefalte innlegg

Gjest KASA10

Hei! Jeg fikk en sønn i desember forløst med keisersnitt. Bare noen dager etter fødselen ble han tett i nesen så vi skylte med fysiologisk saltvann slik at han kunne puste bedre. Etter hvert fikk vi beskjed om å være forsiktig med saltvann og heller bruke morsmelk og nesesug. Vi fikk også beskjed om at dette ville gå over av seg selv. Det har det ikke gjort og nå er gutten 4 måneder. Jeg bruker nesesug omtrent hver andre dag slik at det ikke tetter seg til. Jeg prøvde å la være å fjerne snørret, men det førte til at han ble så tett at jeg opplevde det slik at han ikke klarte å spise pga tettheten og jeg ble redd for at han ikke ville klare å puste. Det er ikke rennende, mer seigt og noen ganger tørt. 1) Er det normalt å være så tett så lenge? 2) Gjør jeg det verre ved å bruke nesesuget? Har hørt nå at han produserer mer snørr når jeg fjerner det med suget? 3) Kan det skyldes allergi? Det er plagsomt for gutten at jeg fjerner snørret, men opplever også at det er plagsomt at jeg ikke fjerner det. Så hva bør jeg gjøre? Håper du kan hjelpe meg! Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...