Gjest litt lei seg Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Er det slik at det skal gå over av seg selv på voksne? 0 Siter
Saphira Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Normalt sett skal det gå over av seg selv, ja, ved bruk av saltvannsnesespray/Otrivin og Paracet (hvis man har smerter). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hverken barn eller voksne får vanligvis penicillin mot ørebetennelse. 0 Siter
Gjest mammmmmmma Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Normalt sett skal det gå over av seg selv, ja, ved bruk av saltvannsnesespray/Otrivin og Paracet (hvis man har smerter). Datteren min på 1 år har ørebetennelse nå, fikk bare som råd å gi paracet om hun fikk sterke smerter. Mener du nesedråper også vil hjelpe? 0 Siter
Saphira Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Datteren min på 1 år har ørebetennelse nå, fikk bare som råd å gi paracet om hun fikk sterke smerter. Mener du nesedråper også vil hjelpe? Ja, det er vanlig å anbefale nesedråper i forbindelse med ørebetennelse, særlig ved nesetetthet. Det hjelper også å ligge høyt med hodet om natten. Legg en pute under madrassen, feks. God bedring! ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Datteren min på 1 år har ørebetennelse nå, fikk bare som råd å gi paracet om hun fikk sterke smerter. Mener du nesedråper også vil hjelpe? Nesedråper vil hjelpe ved smertene, siden det ofte er tetthet i nese/bihuler som fører til smertene... Så ved å holde det åpent, vil smertene bli mindre. Jenta mi får typisk vondt i øret hver gang hun er forkjølet, men ingen betennelse... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.