Gjest babyfoto Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hva pleier det å koste? Selve fotograferingen - og forstørrelsene? Og hva slags antrekk syns dere passer? Jeg har en penkjole til henne, men har også en fløyelskjole som er litt mer hverdagslig. Og hva med håret, bør jeg ha det opp i en liten topp eller hårbånd? Hun har kort babyhår, litt ujevn lengde og er ca. 1 år. Bør hun ha sko på seg? 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg liker best barnefotografering der barnet ser mest mulig naturlig ut, dvs med vanlige klær og i ferd med en lek eller aktivitet. Ta feks med ballong(er) til fotografen, og 1-2 antrekk. Det er kjempefint med litt hud, så som barbeint og kortermet. 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg liker best barnefotografering der barnet ser mest mulig naturlig ut, dvs med vanlige klær og i ferd med en lek eller aktivitet. Ta feks med ballong(er) til fotografen, og 1-2 antrekk. Det er kjempefint med litt hud, så som barbeint og kortermet. Jeg mente ta med ballong(er) til fotograferingen, ikke til fotografen :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Ikke velg antrekk med stort mønster på, da dette sjelden gjør seg på bilder. Jeg ville valgt mest mulig nøytralt antrekk, uten sterke farger/mønstre - bildet skal gjerne henge på veggen en del år...;-) Jeg synes det er penest med noe hverdagslig og ikke stivpyntet. Personlig liker jeg ikke så godt slike babyhårbånd som enkelte sverger til, men dersom dere liker det, så er det jo det som teller. Litt naken hud er fint, og ekstra fint er det med bare føtter, synes jeg. Vi tok bilder av poden da han var 16 mnd gammel, og da hadde han bare snekkerbukse på, ellers bar overkropp og bare føtter. http://www.fotografbrun.no/baby/Baby-p-sau.jpg http://www.studiosnorre.no/resize_front.php?fil=146 0 Siter
Gjest babyfoto Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg mente ta med ballong(er) til fotograferingen, ikke til fotografen :-) skjønte det, kanskje jeg kan ta med et par antrekk da, så prøver vi hva som tar seg best ut... men pris da? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Da mine unger tok ettårsbilder hadde vi to antrekk, ett i hverdagsklær (hhv snekker-olabukse og ola-kjole) og ett i penklær. Begge var barbeinte og uten genser under i hverdagsklærne. Pris aner jeg ikke, men de pleier å ha rabatt for babybilder. (det er en stund siden vi var hos fotografen) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg mente ta med ballong(er) til fotograferingen, ikke til fotografen :-) ''Jeg mente ta med ballong(er) til fotograferingen, ikke til fotografen'' Også jeg som akkurat satt og tenkte at "det var sikkert lurt, da blir fotografen glad!" ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 På 1-årsfotoet hadde mine to antrekk. Poden tok noen bilder med kun snekkerbukse på (bare føtter) og noen bilder med en grønn strikkegenser jeg hadde strikket til ham. Snuppa tok noen bilder med en enkel hvit kjole med en smal blomsterbord over brystet, også barbent og noen bilder med en rød strikkgenser jeg hadde strikket. Kjempekoselig! ) Det er helt vanlig å ha med 2-3 forskjellige antrekk og skifte underveis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.