Gjest polarbjørnen Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Turen og overnatting er bestillt og betalt. Problemet er at vi må leve etter pengeboka mens vi er på ferien. Noen (gode) tips? 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hvor skal du, og hva slags tur er det? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Vanskelig å si når man ikke vet hvor (sånn cirka) turen går, og om det f.eks er venneferie eller familieferie m/barn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Det spørs jo helt hvor dere skal og hvordan dere skal bo, samt hva slags gruppe dere er som reiser? 0 Siter
3stakk Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Ikke annet enn at dere må dele potten i dagsrasjoner... 0 Siter
Speak Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes at mesteparten av pengene forsvinner i restaurantbesøk og utflukter. Det er jo da der dere må spare inn. Utflukter er ofte mye billigere dersom dere kjøper dem av en lokal reisearrangør. Ofte ca. 1/2 pris. Enkelte måltider kan dere jo fikse selv. F.eks. kjøpe rundstykker + litt pålegg i butikken. Vann og annen drikke er også mye billigere i de lokale butikkene. Og så bør dere jo kutte ut den generelle shoppingen. Og ferien kan da bli minst like bra:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hva pleier dere å bruke penger på i ferien, da? 0 Siter
Gjest mye som går an Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 For 25 år siden reiste jeg min eks til Stockholm med vår etårige datter. Vi bodde på vandrehjem og laget maten selv. På veien dit overnattet vi i telt og laget vår egen mat. Vi brukte utrolig lite penger, men dette var koselig tur. Faktisk en ad de koseligste familieturene som vi hadde. Jeg har reist mye i de senere årene etter at jeg ble helt alene. Jeg ville ikke orket slikt nå i min alder, men minnene er gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.