lille my31 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva bruker dere når dere skal vaske håret på seks-åringene? Bruker dere fortsatt baby-shampo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bruker Neutrals barneshampo eller annen uparfymert shampo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, bruk vanlig shampoo - frisøren sa til meg at når ungene er over småbarnsstadiet så trenger håret mer enn en babyshampoo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Både 9-åringen og 7-åringen min bruker samme shampoo som de voksne. Har vel gjort det siden de var 2-3 år ihvertfall hos oss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, her bruker gutta Dobbel Dusj, den grønne, eller Elvital m/grønn stripe (alle barna). De er 3-8 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 bruker sånn shampo som ikke svir i øya. Han står så utolig når jeg skyller håret hans, og blir hyl og skrik uten. Han er snart 4 år. Har også brukt vanlig shampo, men den er visst "sterk" i følge poden, siden han klarte å gni den inn i begge øya. Uff.. ble mange tårer og røde øyne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Min hadde begynt å bruke samme shampoo som resten av familien da hun var seks:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Min gutt (7 år) bruker enten neutral sin eller en annen uten parfyme. Han klør i hodet om han bruker den vi andre bruker, som det er parfyme i. Men det er ingen han har klødd så mye av som et par av de barneshampoene med fruktlukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 mine barn 6 og 4 år bruker for det meste fortsatt uparfymert barneshampo, men seksåringen har begynt å ytre ønske om shampo med god lukt og har begynt å bruke "vanlig" shampo med parfyme innimellom. Spesielt viktig er det å ha med parfymeshampo når det skal dusjes på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg brukte en barneshampoo som ikke sved i øynene. Jeg har vel egentlig aldri brukt babyshampoo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vi bruker volare sin shampo og balsam. Den har den fordelen at den inneholder urter (rosmarin tror jeg det var) som lus ikke liker. Og det virker som om det stemmer for ungene er omtrent de eneste vi kjenner som ikke har hatt lus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, vi brukte vanlig sjampo når de var så gamle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jentene her (snart 2 og 3,5) bruker samme shampo som meg. De er flinke og rolige når vi vasker håret begge to, så risikoen for å svi i øynene er minimal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vi bruker volare sin shampo og balsam. Den har den fordelen at den inneholder urter (rosmarin tror jeg det var) som lus ikke liker. Og det virker som om det stemmer for ungene er omtrent de eneste vi kjenner som ikke har hatt lus... Hvor kjøper du volareshampoo og hva koster den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor kjøper du volareshampoo og hva koster den? Jeg kjøper den på sånn homeparty som Volare har. Dvs jeg går ikke alltid selv, men sender bestilling med andre som skal i et sånt selskap. Volare selger mye forskjellig, men er vel mest kjent for Aloe vera kremer osv. Si fra hvis du trenger et navn så har jeg det. Det er en serie som heter Clean and Happy. Shampoen heter Memi og balsamen Luli. Flaskene er formet som blå flodhest og rosa snigle. Ca 400 ml pr flaske. Prisen var 411,- tilsammen for shampo og balsam. Sikkert litt dyrt, men nå har eldstejenta med langt hår overnattet i samme seng som venninner som i etterkant (dagen etter) har hatt lus. Og aldri fått det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mine bruker en ert med bed head.... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.