Gå til innhold

Barneshampo

lille my31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, bruk vanlig shampoo - frisøren sa til meg at når ungene er over småbarnsstadiet så trenger håret mer enn en babyshampoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker sånn shampo som ikke svir i øya. Han står så utolig når jeg skyller håret hans, og blir hyl og skrik uten. Han er snart 4 år. Har også brukt vanlig shampo, men den er visst "sterk" i følge poden, siden han klarte å gni den inn i begge øya. Uff.. ble mange tårer og røde øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Min gutt (7 år) bruker enten neutral sin eller en annen uten parfyme. Han klør i hodet om han bruker den vi andre bruker, som det er parfyme i. Men det er ingen han har klødd så mye av som et par av de barneshampoene med fruktlukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

mine barn 6 og 4 år bruker for det meste fortsatt uparfymert barneshampo, men seksåringen har begynt å ytre ønske om shampo med god lukt og har begynt å bruke "vanlig" shampo med parfyme innimellom. Spesielt viktig er det å ha med parfymeshampo når det skal dusjes på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Vi bruker volare sin shampo og balsam. Den har den fordelen at den inneholder urter (rosmarin tror jeg det var) som lus ikke liker. Og det virker som om det stemmer for ungene er omtrent de eneste vi kjenner som ikke har hatt lus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene her (snart 2 og 3,5) bruker samme shampo som meg. De er flinke og rolige når vi vasker håret begge to, så risikoen for å svi i øynene er minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mirakelet

Vi bruker volare sin shampo og balsam. Den har den fordelen at den inneholder urter (rosmarin tror jeg det var) som lus ikke liker. Og det virker som om det stemmer for ungene er omtrent de eneste vi kjenner som ikke har hatt lus...

Hvor kjøper du volareshampoo og hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Hvor kjøper du volareshampoo og hva koster den?

Jeg kjøper den på sånn homeparty som Volare har. Dvs jeg går ikke alltid selv, men sender bestilling med andre som skal i et sånt selskap. Volare selger mye forskjellig, men er vel mest kjent for Aloe vera kremer osv. Si fra hvis du trenger et navn så har jeg det.

Det er en serie som heter Clean and Happy. Shampoen heter Memi og balsamen Luli. Flaskene er formet som blå flodhest og rosa snigle. Ca 400 ml pr flaske.

Prisen var 411,- tilsammen for shampo og balsam. Sikkert litt dyrt, men nå har eldstejenta med langt hår overnattet i samme seng som venninner som i etterkant (dagen etter) har hatt lus. Og aldri fått det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...