Gå til innhold

Ta seg jobb under attføring

Anbefalte innlegg

Gjest mørtel
Skrevet

Saksbehandler på NAV nevnte for meg en gang at jeg kunne ta meg en liten jobb dersom det skulle bli aktuelt mens jeg gikk på attføring, men at lønnen ville trekkes av attføringspengene.

Nå har jeg glemt hva han sa, er det noen som vet hva reglene er? Hvor mange timer man kan jobbe?

Skrevet

sjekk på nav.no eller ring dem. Hadde jeg gjort :) Flott du føler deg i form til å jobbe litt

Skrevet

Du blir trekt noe av attføringen din for hver time du har betalt arbeid. Dersom du jobber mer enn 60%, blir du trekt hele attføringen i perioden. Dette går i to-ukers bolker, så det har ingenting å si hvor mye du jobbet forrige periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...