Speak Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jo det er et stykke - husker ikke helt, men noen timer på buss + ferje ja (Korcula er en øy). Men absolutt verd turen. Det imidlertid noen steder like sør for D som også skal være ok, kanskje dere skal sjekke ut det? Der kan ikke jeg bidra med stort desverre... ;-) Noen timer på buss frister ikke så veldig. Skal prøve å sjekke ut noen steder litt nærmere da. Men tente på ideen med feriehus. Sikkert ikke så "charter" som veldig mye annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen timer på buss frister ikke så veldig. Skal prøve å sjekke ut noen steder litt nærmere da. Men tente på ideen med feriehus. Sikkert ikke så "charter" som veldig mye annet. Gammeltanten til jr bodde bare et steinkast (10 min med buss) sør for Dubrovnic, og hadde det prima. De bodde på hotell og var uten unger, så jeg vet ikke hvordan opplegget for småttiser er da. Husker heller ikke hva det het der... *ikke mye til hjelp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gammeltanten til jr bodde bare et steinkast (10 min med buss) sør for Dubrovnic, og hadde det prima. De bodde på hotell og var uten unger, så jeg vet ikke hvordan opplegget for småttiser er da. Husker heller ikke hva det het der... *ikke mye til hjelp* Har ei på 10 som har reist en god del, så vi trenger ikke noe spesielt til "småttiser" uansett:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.