Gå til innhold

Finn frem trusene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå kommer Tom Jones til byen!

''Flyvende truser og hysteriske kvinner blant publikum har nemlig vært en fast ingrediens i showene hans siden en gang på sekstitallet, da Tom Jones først fikk sitt gjennombrudd med "vovede" sanger som "What's New Pussycat" og superhits som "Green Green Grass of Home" og "Delilah", låter du garantert får høre, sammen med nittitallshit'en "Sex Bomb". ''

Har du noen gang kastet truser på noen? Og hvem kunne DU tenkt deg å kaste trusene dine på/etter? Sputnik??

http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article184197.ece

Gjest Elextra
Skrevet

Det jeg husker best fra hans tidligere konserter var en sagnomsust omtale der det stod at ikke et sete var tørt under konserten! :D

Jeg ville neppe kastet trusen min på noen, nei.

Skrevet

Det jeg husker best fra hans tidligere konserter var en sagnomsust omtale der det stod at ikke et sete var tørt under konserten! :D

''ikke et sete var tørt under konserten! :D''

;-)

Skrevet

''ikke et sete var tørt'' Ugh... ;-)

Hadde by the way heller ikke kastet trusa på noen, men jaggu hadde jeg strekt meg godt dersom Johnny Depp hadde kastet sin... ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde by the way heller ikke kastet trusa på noen, men jaggu hadde jeg strekt meg godt dersom Johnny Depp hadde kastet sin... ;-)

*urk*

Uansett om setet er vått eller tørt har jeg liten lyst på noens skitne truse.

Skrevet

*urk*

Uansett om setet er vått eller tørt har jeg liten lyst på noens skitne truse.

Forsåvidt enig i det, og mitt eventuelle unntak måtte være Mr. Depps...

Skrevet

Har aldri kastet trusene mine etter noen, og kan ikke komme på en eneste en jeg kunne ha gjort det etter;-)

For en merkelig ting å gjøre...

Skrevet

Hadde ikke villet tatt imot noens truse, selv om han nå het Johnny Depp. Har ærlig talt litt trusefobi, det er jo kjempeekkelt!

Gjest høstløv
Skrevet

Hadde ikke villet tatt imot noens truse, selv om han nå het Johnny Depp. Har ærlig talt litt trusefobi, det er jo kjempeekkelt!

Sitat: "Har ærlig talt litt trusefobi"

Vil det si at du aldri bruker truser?

Skrevet

Sitat: "Har ærlig talt litt trusefobi"

Vil det si at du aldri bruker truser?

Nei, kanskje ikke så ille da:-)

"Møkkete truser-fobi da"...

Gjest høstløv
Skrevet

:-)

Skrevet

Med en trusestandarden som eksisterer blandt norske kvinner, så tror jeg dere skal holde trusene godt på.

Jeg synes jeg ser TJ med en utvasket Sloggi på hodet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Med en trusestandarden som eksisterer blandt norske kvinner, så tror jeg dere skal holde trusene godt på.

Jeg synes jeg ser TJ med en utvasket Sloggi på hodet.

''Jeg synes jeg ser TJ med en utvasket Sloggi på hodet.''

Sånn som TJ ser ut nå, ville det ikke vært noe annet enn et formidabel løft i utseendet.

;oP

Skrevet

Sånn som TJ ser ut nå, ville det ikke vært noe annet enn et formidabel løft i utseendet.

;oP

*knegg*

Skrevet

;oP

*flirer*

Skrevet

Du tror da vel ikke at Johnny Depp har møkkete truser!!??

Makan ass'

Skrevet

Makan ass'

''Makan ass'''

Maken rumpe? ;-) Som Johnny Depp?;-)

Skrevet

''Makan ass'''

Maken rumpe? ;-) Som Johnny Depp?;-)

Mårru' harre inn me teskje, eller??

;-P

Skrevet

Makan ass'

Nei nei, selvfølgelig ikke - for en dum tanke av meg:-)

Skrevet

Makan ass'

Du har skjønt det! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...