Gå til innhold

Guttebrukt oppvaskmaskin til salgs!

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

*lol*

Husker jeg vurderte å kjøpe en damekjørt bil en gang *S* (hvilket Mr. Elex mente betød daukjørt)

Skrevet

*lol*

Husker jeg vurderte å kjøpe en damekjørt bil en gang *S* (hvilket Mr. Elex mente betød daukjørt)

;-) Det er litt rart med en del slike salgstriks! Man kan også se annonse etter husvære for studenter om høsten av typen "Hallingdalsjente søker hybel".

Gjest Elextra
Skrevet

;-) Det er litt rart med en del slike salgstriks! Man kan også se annonse etter husvære for studenter om høsten av typen "Hallingdalsjente søker hybel".

Ja, mange har en formening over at ungdom fra bygda er mye mer ordentlige enn de fra byen.

Ellers er jo også "kristen jente" en slager i hybelsammenheng.

Skrevet

Ja, mange har en formening over at ungdom fra bygda er mye mer ordentlige enn de fra byen.

Ellers er jo også "kristen jente" en slager i hybelsammenheng.

*knegg*

Men "politiskoleelev" kan jeg forstå er et godt "salgstriks".

Skrevet

Hmmm. Etter hva jeg hører av visse av min manns bekjente, kan dette bety at diverse motordeler er vasket opp i en sånn maskin ;-)

Skrevet

Hmmm. Etter hva jeg hører av visse av min manns bekjente, kan dette bety at diverse motordeler er vasket opp i en sånn maskin ;-)

Så lenge man ikke har vasket dosetet, ref en urgammel tråd på dol, så bør man kanskje være fornøyd? ;-)

Men jeg tenker som deg at guttebrukt ikke nødvendigvis er noe voldsomt salgsargument, og sikkert derfor han la til at det betød lite brukt;-) Det _kunne_ jo like gjerne bety at man setter inn tallerkener med masse matrester på osv ...

Skrevet

Så lenge man ikke har vasket dosetet, ref en urgammel tråd på dol, så bør man kanskje være fornøyd? ;-)

Men jeg tenker som deg at guttebrukt ikke nødvendigvis er noe voldsomt salgsargument, og sikkert derfor han la til at det betød lite brukt;-) Det _kunne_ jo like gjerne bety at man setter inn tallerkener med masse matrester på osv ...

Hehe,- ja når man har dosetet i tankene, så kan jo en hvilken som helst motordel aksepteres ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...