morsan Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17048786 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 *lol* Husker jeg vurderte å kjøpe en damekjørt bil en gang *S* (hvilket Mr. Elex mente betød daukjørt) 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 *lol* Husker jeg vurderte å kjøpe en damekjørt bil en gang *S* (hvilket Mr. Elex mente betød daukjørt) ;-) Det er litt rart med en del slike salgstriks! Man kan også se annonse etter husvære for studenter om høsten av typen "Hallingdalsjente søker hybel". 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 ;-) Det er litt rart med en del slike salgstriks! Man kan også se annonse etter husvære for studenter om høsten av typen "Hallingdalsjente søker hybel". Ja, mange har en formening over at ungdom fra bygda er mye mer ordentlige enn de fra byen. Ellers er jo også "kristen jente" en slager i hybelsammenheng. 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Ja, mange har en formening over at ungdom fra bygda er mye mer ordentlige enn de fra byen. Ellers er jo også "kristen jente" en slager i hybelsammenheng. *knegg* Men "politiskoleelev" kan jeg forstå er et godt "salgstriks". 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hmmm. Etter hva jeg hører av visse av min manns bekjente, kan dette bety at diverse motordeler er vasket opp i en sånn maskin ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Hmmm. Etter hva jeg hører av visse av min manns bekjente, kan dette bety at diverse motordeler er vasket opp i en sånn maskin ;-) Så lenge man ikke har vasket dosetet, ref en urgammel tråd på dol, så bør man kanskje være fornøyd? ;-) Men jeg tenker som deg at guttebrukt ikke nødvendigvis er noe voldsomt salgsargument, og sikkert derfor han la til at det betød lite brukt;-) Det _kunne_ jo like gjerne bety at man setter inn tallerkener med masse matrester på osv ... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Så lenge man ikke har vasket dosetet, ref en urgammel tråd på dol, så bør man kanskje være fornøyd? ;-) Men jeg tenker som deg at guttebrukt ikke nødvendigvis er noe voldsomt salgsargument, og sikkert derfor han la til at det betød lite brukt;-) Det _kunne_ jo like gjerne bety at man setter inn tallerkener med masse matrester på osv ... Hehe,- ja når man har dosetet i tankene, så kan jo en hvilken som helst motordel aksepteres ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.