cathlin Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7TbmLkwMHwo&feature=related 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Her er jeg borte i 3 timer, og gleder meg til å logge meg inn på dol igjen for å finne entustiastiske svar og felles gleding over denne musikkvideoen. Men hva ser jeg? Ingen har hengt seg på meg. Ingen. Og hva er det der diskuteres i stedet? Jo, sure tær og ørevask. *dypt snurt* 0 Siter
Gjest sa hun Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Her er jeg borte i 3 timer, og gleder meg til å logge meg inn på dol igjen for å finne entustiastiske svar og felles gleding over denne musikkvideoen. Men hva ser jeg? Ingen har hengt seg på meg. Ingen. Og hva er det der diskuteres i stedet? Jo, sure tær og ørevask. *dypt snurt* Skuffa kan jeg forstå, men sjokkert? Hæ?! ;P He-He Var helt ok den sangen men blir neppe noen favoritt. 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Her er jeg borte i 3 timer, og gleder meg til å logge meg inn på dol igjen for å finne entustiastiske svar og felles gleding over denne musikkvideoen. Men hva ser jeg? Ingen har hengt seg på meg. Ingen. Og hva er det der diskuteres i stedet? Jo, sure tær og ørevask. *dypt snurt* Vi har også hatt en begrepsavklarende diskusjon vedr. alle og ingen. Det er forresten et spørsmål i tåvasktråden som du kanskje kan svare på :-) 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 *entusiastisk* Ja, veldig bra! Helt klart en av mine nye favoritter. :-) (Faktisk fikk den være med på en av "Påskefjellkø-CDene" jeg brant i forige uke. Heldigvis var det ikke så fryktelig mye kø, og jeg er ikke lei av den enda. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Skuffa kan jeg forstå, men sjokkert? Hæ?! ;P He-He Var helt ok den sangen men blir neppe noen favoritt. Men altså, videoen.. Papirtingene som flyr om kring.., trekantformene, buelinjene *sukk* 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 *entusiastisk* Ja, veldig bra! Helt klart en av mine nye favoritter. :-) (Faktisk fikk den være med på en av "Påskefjellkø-CDene" jeg brant i forige uke. Heldigvis var det ikke så fryktelig mye kø, og jeg er ikke lei av den enda. :-) Hurra! Jeg oppdaget den i dag tidlig. Og syns videoen med papirtinene er så nydelig. Takk for oppmerksomheten:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Vi har også hatt en begrepsavklarende diskusjon vedr. alle og ingen. Det er forresten et spørsmål i tåvasktråden som du kanskje kan svare på :-) Føler med deg. Dreide spørsmålet seg om genetikk? I så fall er jeg interessert. 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Føler med deg. Dreide spørsmålet seg om genetikk? I så fall er jeg interessert. Ikke genetikk men prokrastinering. Ikke helt uinteressant det heller vel? 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Ikke genetikk men prokrastinering. Ikke helt uinteressant det heller vel? Hm.. *tenke* det er muligens kanskje en viss slags mulighet for at jeg muligens har hørt om det en eller annen gang, liksom. 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hurra! Jeg oppdaget den i dag tidlig. Og syns videoen med papirtinene er så nydelig. Takk for oppmerksomheten:-) Ingenting å takke for. Jeg overså også tråden din mellom alle vaskeinnleggene på 100 nyeste. Når det er sagt, så er det svææært sjelden jeg liker noen av youtube-videoene som legges ut her, så takk til deg. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Ingenting å takke for. Jeg overså også tråden din mellom alle vaskeinnleggene på 100 nyeste. Når det er sagt, så er det svææært sjelden jeg liker noen av youtube-videoene som legges ut her, så takk til deg. :-) :-D 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ræl....... Hææ? Dette er jo musikk av ypperste kvalitet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du får ta deg en ferietur til Mykonos, det er et av favorittstedene mine, det er en vakker øy 0 Siter
cathlin Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 Du får ta deg en ferietur til Mykonos, det er et av favorittstedene mine, det er en vakker øy Så det er en øy. Jeg trodde det var en slags sopp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så det er en øy. Jeg trodde det var en slags sopp. Her er noen bilder http://images.google.com/images?q=mykonos&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBS&um=1&ie=UTF-8&ei=9z_rSci5IoSPsAaL7uCdBw&sa=X&oi=image_result_group&resnum=4&ct=title 0 Siter
cathlin Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 Her er noen bilder http://images.google.com/images?q=mykonos&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBS&um=1&ie=UTF-8&ei=9z_rSci5IoSPsAaL7uCdBw&sa=X&oi=image_result_group&resnum=4&ct=title Der var det hvitt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Der var det hvitt. Ja, alle hus og gater er malt hvite og ellers er ting malt turkis. Det er et nydelig sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.