Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I rekken av interessante og lærerike vasketråder:

I hvilken grad vasker du deg bak ørene?

A: "Jeg vasker jo håret med shampo, og da renner det jo såpe bak ørene også, og jeg gnikker jo hendene i nærområdet der, så det får holde sånn til hverdags."

B: "Jeg bretter selvsagt øret omhyggelig fremover og gnukker og gnir med en klut eller en liten børste. Til dette bruker jeg egen såpe, da shampo jo er beregnet på hår og ikke skrukkn bak ørene."

C: "Vaske? Skjønner ikke spørsmålet!"

Gjest Elextra
Skrevet

I motsetning til når det gjelder tærne er jeg mer opptatt av å vaske mellom ørene.

Skrevet

I motsetning til når det gjelder tærne er jeg mer opptatt av å vaske mellom ørene.

På utsiden, I presume?

Gjest Elextra
Skrevet

På utsiden, I presume?

Nope, vi snakker vel mer mentalhygiene.

Skrevet

Nope, vi snakker vel mer mentalhygiene.

Ah! :-)

Og det inkluderer kanskje å svare på vasketråder på dol?;-)

Jeg synes ihvertfall det kan være veldig befriende å late som om tåvaskingen er et veldig viktig spørsmål:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ihvertfall det kan være veldig befriende å late som om tåvaskingen er et veldig viktig spørsmål:-)

''Jeg synes ihvertfall det kan være veldig befriende å late som om tåvaskingen er et veldig viktig spørsmål:-)''

Netopp! :D

Skrevet

Jeg havner nok i kategori A i dette viktige spørsmål. Jeg må innrømme at jeg ikke har noen bevisst strategi for hvordan vaskingen bak ørene skal foregå. Det skyldes nok oppveksten min, vi lærte nemlig at det viktigste var å passe på å være tørr bak ørene.

Skrevet

Kremt - her skal jeg bekjenne mine svakheter igjen...

Ja, jeg vasker meg bak ørene, i samme slengen som jeg vasker håret - dvs. jeg vasker meg bak ørene med shampoo (!). Vasker ikke bare i nærområdet nei, vasker ordentlig.

Bruker q-tips å renser ørene etterpå...

Skrevet

Men det er vel strengt tatt ikke noe mindre viktig enn matoppskrifter, finn-annonser eller hvem skal spise hva til middag?

Ikke fordi jeg har noe imot disse trådene, men spesielt viktige er ingen av emnene...

Skrevet

Men det er vel strengt tatt ikke noe mindre viktig enn matoppskrifter, finn-annonser eller hvem skal spise hva til middag?

Ikke fordi jeg har noe imot disse trådene, men spesielt viktige er ingen av emnene...

Nei, nemlig, og det er det som gjør dol til et avkoblende sted i hverdagen:-)

Gjest gnikk gnikk
Skrevet

Ja jeg gnikker og gnur når jeg vasker ørene, men tærne lar jeg være.

He he jeg tror ikke at ALLE vasker bak ørene hver dag.............

Gjest lilatu_28
Skrevet

Ja jeg gnikker og gnur når jeg vasker ørene, men tærne lar jeg være.

He he jeg tror ikke at ALLE vasker bak ørene hver dag.............

Jeg tror faktisk ikke ALLE vasker seg hver dag en gang...

Slå den du!

;-)

Skrevet

*Fnis* Området bak ørene får en gnukk med det samme jeg tar den daglige vasken i ansiktet og rundt halsen. :o)

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke ALLE vasker seg hver dag en gang...

Slå den du!

;-)

Det har du nok dessverre helt rett i:-(

Gjest Elextra
Skrevet

*Fnis* Området bak ørene får en gnukk med det samme jeg tar den daglige vasken i ansiktet og rundt halsen. :o)

''den daglige vasken i ansiktet og rundt halsen.''

Denne var for meg ukjent. Jeg vasker imidlertid både her og der under den daglige dusjen, for ikke å snakke om når dusjen inkluderer hårvask! :-)

Skrevet

''den daglige vasken i ansiktet og rundt halsen.''

Denne var for meg ukjent. Jeg vasker imidlertid både her og der under den daglige dusjen, for ikke å snakke om når dusjen inkluderer hårvask! :-)

*Humrer* Jeg liker best å dusje om kvelden, derfor tar jeg bare en kjapp vask i ansikt, rundt halsen, under brystene (svetter gjerne der om natten) og i armhulene om morgenen. :o)

Gjest minnah
Skrevet

Obs - ikke gnikke for hardt bak ørene, da blir du sår - og dermed en gris.

Gjest lilatu_28
Skrevet

Jeg bruker enten sjampoen eller ansiktssåpen til å gni rundt og i ørene. Helst ansiktssåpen, men det hender den står igjen ved vasken etter kveldsstellet og da orker man ikke alltid å gå ut av dusjen og væte ned hele badet for å hente den.

Etter alle disse vasketrådene klør jeg forøvrig etter å ta en skikkelig "vårrengjøring"! lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...