Babette Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Dere som har tenkt å lese den er herved advart, pell dere vekk! Jeg skal ikke røpe hvem morderen er, men noe annet viktig! Jeg er knust. For en slutt. Var det Erica og Anna som frontkolliderte med Louise? Jeg klamrer meg til håpet om at det var to andre kvinner. Og Patrik på sykehus med hjerteinfarkt. Jeg holder ikke ut å vente til neste bok. Det er trist og jævlig nok når ei fin bok er slutt, om ikke hovedpersonene kreperer. Og jeg har blitt skikkelig glad i Erica m/ fam. Kan ikke noen finne opp bøker som aldri tar slutt? Hva sier dere andre som har lest boka, er dere like deppa? 0 Siter
Gjest Litt lurt? Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg sitter med en følelse av at forfatteren kanskje prøver å lure oss. At det ikke er de to søstrene som er naturlig å tro siden det siste var at de dro avgårde i bilen, men at det er noen andre. Må innrømme at jeg ble litt "irritert" over slutten, forfatteren fikk meg hvertfall til å ville lese fortsettelsen. 0 Siter
Gjest Har hun lurt oss? Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg sitter med en følelse av at forfatteren prøver å lure oss. At det ikke er de to søstrene som er første konklusjon siden det siste var at de kjørte avgårde, men at det er to helt andre. Slutten "irriterte" meg litt, hadde bare lyst til å begynne på neste bok, men da har vel forfatteren oppnådd sin hensikt. 0 Siter
Gjest Litt lurt? Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg sitter med en følelse av at forfatteren kanskje prøver å lure oss. At det ikke er de to søstrene som er naturlig å tro siden det siste var at de dro avgårde i bilen, men at det er noen andre. Må innrømme at jeg ble litt "irritert" over slutten, forfatteren fikk meg hvertfall til å ville lese fortsettelsen. Og der dukket plutselig det første innlegget jeg skrev opp. Hmm, det forsvant bare. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg er ganske deppa ja. La fra meg boka og var lettere frustert over at jeg ikke aner noe om hva som skjer, hva som egentlig skjedde (selv om det jo ligger i kortene). Jeg velger å tro at det må ende bra, for hun kan jo ikke slutte å skrive om familien? 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Jeg sitter med en følelse av at forfatteren kanskje prøver å lure oss. At det ikke er de to søstrene som er naturlig å tro siden det siste var at de dro avgårde i bilen, men at det er noen andre. Må innrømme at jeg ble litt "irritert" over slutten, forfatteren fikk meg hvertfall til å ville lese fortsettelsen. Ja, jeg håper du har rett og at det ikke var dem. Uansett vil Erica få det veldig slitsomt i tida framover, høygravid med tvillinger, en to-åring hjemme, søsteren også høygravid og gubben på sykehuset. For ikke å snakke om etter fødselen. Jeg føler med henne. Skulle ønske jeg også klarte å bli bare irritert, jeg er nærmest i sjokk ( he he). Det er vel på moten med sånn cliffhanger-slutt, men jeg klarer det ikke. Først Himmelblå og nå dette. Men Kim fra Himmelblå har jeg sett i Norvegia-reklamen, så han lever, altså. 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1239817710' post='4132351] Jeg er ganske deppa ja. La fra meg boka og var lettere frustert over at jeg ikke aner noe om hva som skjer, hva som egentlig skjedde (selv om det jo ligger i kortene). Jeg velger å tro at det må ende bra, for hun kan jo ikke slutte å skrive om familien? ''for hun kan jo ikke slutte å skrive om familien?'' Nei, med mindre hun er lei av dem. Men det er jo altfor tidlig, og dama bør jo ha litt matvett. Hun har vel tjent noen slanter på Erica & co, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 ''for hun kan jo ikke slutte å skrive om familien?'' Nei, med mindre hun er lei av dem. Men det er jo altfor tidlig, og dama bør jo ha litt matvett. Hun har vel tjent noen slanter på Erica & co, for å si det sånn. Jeg har mine tvil om at hun gir opp hele familien, hun må jo tjene bra på dem. Hvis hun ikke nå tar pause en stund, og skriver om andre personer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.