Gå til innhold

Hva er best----kanskje ja takk begge deler----

Anbefalte innlegg

Gjest trange tider
Skrevet

Driver som privat rådgiver, men nå er det trange tider helt plutselig. Har hatt mer enn nok i to år og jungeltelegrafen har jobbet for meg.

Bør jeg satse på hjemmeside fremfor alt, ta tlf., møte opp i egen person, sende emailer.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg lager hjemmeside engang, men designet vil ikke nødvendigvis være problem. Ser at flere lurer på det i kveld.

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Bør jeg satse på hjemmeside fremfor alt, ta tlf., møte opp i egen person, sende emailer."

Let opp hvem i kommunene, som kan ta avgjørelsen om de trenger kompetansen din, det er viktig at du kommer til rett person. Du kan gjerne sende reklame for hvilke tjenester du kan tilby, men sett navn på mottakeren på reklamen.

Deretter bruker du telefonen og ringer for å avtale et møte, så møter du opp personlig, presenterer deg og forteller om hva du kan tilføre kommunen av hjelp innenfor ditt kompetanseområde og leverer fyldig dokumentasjon gjerne vedlagt referanse til tidligere utførte tjenester.

Du kan gjerne ha en hjemmeside, for da virker firmaet ditt mer profesjonelt, men ikke sitt og vente på at kundene skal strømme på bare pga en reklame via en hjemmeside.

Du må gå aktivt ut i for å markedsføre dine tjenester, og gjerne følge opp kontaktene via e-mail og/eller telefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...