Gå til innhold

Bowlingbursdag

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Og da er det veldig klokt å velge det man faktisk kan "kjøpe seg ut av".

Jeg er sterkt imot foreldre som er så helv... PK (eller hva de må mener at de er) at de sliter seg helt ut. Et slags martyropplegg. Meningsløst.

Nei, send gutta på bowling, det blir helt sikkert kjempebra! :-)

Jeg er ingen martyr, det er i allefall sikkert! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

3

• nedtelling

3

• morsan

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239876333' post='4132759]

Det siste der, med at tiden går behagelig fort, det er det jeg er ute etter ;o)

Når jeg tenker meg om så ligger pizzabakeren vegg i vegg med bowlingen, de kjører samarbeid. Dermed er det bare kaker igjen, og Toro har svært gode poser med både kaker og muffins.

Den der pizzabaker'n og 1-2-3-kaker høres prima ut! :) Her i huset har dessuten Toros 1-2-3 Brownies seilt opp som en klar favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bowlingbursdag på jrs 8-årsdag. Full suksess. I prisen var det pølse m/brød eller hamburger, brus og en ispinne til alle. Jeg hadde med ei sjokoladekake og muligens muffins, det husker jeg ikke. De spiste først også var det spilling. Da var det noen som ville spille en gang til, men det hadde de ikke rukket, så de sprang rundt litt å tittet på andre spill i lokalet, før vi kom på isen de ikke hadde fått ennå. Så da var de siste 10 min før de ble hentet reddet:-) Deilig å bare gå derifra og være ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foregår kinobursdager?

Har alle kinoene tilbud om det?

Kan de spise maten inne i salen?

Hva skjer når filmen er ferdig?

:-)

''Hvordan foregår kinobursdager?''

Her i byen møter de opp i foajeen, og går til et siderom hvor de spiser medbrakt kake etc. Om man vil, kan kinoen stille med brus. Dette rommet disponerer de en times tid, før de går og ser film. En av gangene hadde de en liten sal for seg selv, den andre gangen satt de i stor sal sammen med ordinære kinogjengere. Før de gikk inn fikk de en strut godteri, baconchips eller popcorn og et beger brus hver.

''Har alle kinoene tilbud om det?''

Have no idea :-) Vi har vært i Trondheim, men ring og spør din lokale kino du.

''Kan de spise maten inne i salen?''

Neppe - det har de iallefall ikke gjort på de vi har vært på. Og etter kakesmuler på gulvet å dømme, er det neppe en god ide... ;-)

''Hva skjer når filmen er ferdig?''

Da drar de små søte hjem, du drar kort, og det er et helt deilig år til neste gang... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239878441' post='4132785]

Jeg er ingen martyr, det er i allefall sikkert! ;o)

He-he, jeg pleier å si at jeg lider ikke i stillhet. Og det er sant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der pizzabaker'n og 1-2-3-kaker høres prima ut! :) Her i huset har dessuten Toros 1-2-3 Brownies seilt opp som en klar favoritt :)

Brownies er også godt! Jeg og Toro har utviklet med tiden ett godt og nært samarbeid, vi trives rett og slett sammen vi to. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bowlingbursdag på jrs 8-årsdag. Full suksess. I prisen var det pølse m/brød eller hamburger, brus og en ispinne til alle. Jeg hadde med ei sjokoladekake og muligens muffins, det husker jeg ikke. De spiste først også var det spilling. Da var det noen som ville spille en gang til, men det hadde de ikke rukket, så de sprang rundt litt å tittet på andre spill i lokalet, før vi kom på isen de ikke hadde fått ennå. Så da var de siste 10 min før de ble hentet reddet:-) Deilig å bare gå derifra og være ferdig med det!

''Deilig å bare gå derifra og være ferdig med det!''

Sitter å nyter den setningen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239879731' post='4132802]

Brownies er også godt! Jeg og Toro har utviklet med tiden ett godt og nært samarbeid, vi trives rett og slett sammen vi to. ;o)

Samme her - og nå har de jo alskens varianter også. INGEN grunn til å gå tilbake til min tørre sjokoladekake som alltid ble flatest på midten... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foregår kinobursdager?

Har alle kinoene tilbud om det?

Kan de spise maten inne i salen?

Hva skjer når filmen er ferdig?

:-)

Ikke akkurat det du spurte om, men min sønn har bare vært sånn passe begeistret for å gå på kinobursdag. Han synes nok det er artigere med bursdager der man er mer sammen som gruppe enn å se på film .

Og han er en veldig rolig gutt - det er ikke det at han ikke klarer å sitte stille - mer at han tenker at film kan man like gjerne se i mindre grupper;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat det du spurte om, men min sønn har bare vært sånn passe begeistret for å gå på kinobursdag. Han synes nok det er artigere med bursdager der man er mer sammen som gruppe enn å se på film .

Og han er en veldig rolig gutt - det er ikke det at han ikke klarer å sitte stille - mer at han tenker at film kan man like gjerne se i mindre grupper;-)

Det er nok best for foreldrene slike bursdager enn for ungene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bowlingbursdag har alltid vært populært når junior har vært med på det, så jeg vil si "go for it"!

Bowling er jo moro også. Jeg vurderer og ta middagen der i dag, så kan vi høre om priser samtidig. Veldig OK at de samarbeider med pizzabakeren, så kan vi bowle og ha middagen på en og samme plass.

Guttungen slår meg så sinnsykt i Wii bowling, at no lyt ho mor ut og vise ferdighetene sine i RL ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Har ikke hatt bowlingbursdag selv, men 8-åringen har vært i et par det siste året, med stort hell. Han var kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt bowlingbursdag selv, men 8-åringen har vært i et par det siste året, med stort hell. Han var kjempefornøyd.

Høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Det hadde vi sist gang. Utrolig deilig og ungene storkoste seg. Vi hadde med kake da (selvfølgelig formet som en bowlingbane...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vi sist gang. Utrolig deilig og ungene storkoste seg. Vi hadde med kake da (selvfølgelig formet som en bowlingbane...)

Den kaka, var den vanskelig å lage? Hørtes jo knall ut! Vi var og snakket med dem i dag, og guttungen har veldig lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hardde bowlingbursdag og hadde en knalldag.

Det var satt av 2 runder med bowling, og vi kunne spise enten før eller etter. vi valgte å spise etter. Erfaringen vi da gjorde var at mange ble litt utolmodige og var sultne da 2 runde startet.. så da var det bare å "peise" på med bowlingkulene. maten var knall. og bursdagsbarnet fikk drikkeflaste som var en bowlingkjegle. selv om noen ble sultne ( fordi vi tok det kl 17.15 og mange hadde vel sikkert ikke spist før de skulle i bursdag.?) Vi slapp å rydde og ordne med mat.. hadde med egen kake

DET er verdt hver krone.. Anbefales på det sterkeste. Etter denne bursdagen så har det også vært et par andre som har gjort det samme!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hardde bowlingbursdag og hadde en knalldag.

Det var satt av 2 runder med bowling, og vi kunne spise enten før eller etter. vi valgte å spise etter. Erfaringen vi da gjorde var at mange ble litt utolmodige og var sultne da 2 runde startet.. så da var det bare å "peise" på med bowlingkulene. maten var knall. og bursdagsbarnet fikk drikkeflaste som var en bowlingkjegle. selv om noen ble sultne ( fordi vi tok det kl 17.15 og mange hadde vel sikkert ikke spist før de skulle i bursdag.?) Vi slapp å rydde og ordne med mat.. hadde med egen kake

DET er verdt hver krone.. Anbefales på det sterkeste. Etter denne bursdagen så har det også vært et par andre som har gjort det samme!

Lykke til

Høres jo supert ut! :o)

Var to runder bowling fikk jeg beskjed om, så kanskje vi skal spise først, planen er nemlig å ta det direkte etter skolen (at vi går sammen fra skolen og bort på bowlingen).

Kake kunne jeg ta med, så det var jo veldig OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239947042' post='4133374]

Høres jo supert ut! :o)

Var to runder bowling fikk jeg beskjed om, så kanskje vi skal spise først, planen er nemlig å ta det direkte etter skolen (at vi går sammen fra skolen og bort på bowlingen).

Kake kunne jeg ta med, så det var jo veldig OK.

vi begynte jo ikke å spille før 17.30, så det er jo lart at de ble litt sultne.. om det hadde vært mulig så hadde det beste vært å delt det opp i to.. spille en gang, spise og så spille en gang til slutt.. det er sikkert ikke mulig men

HA det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi begynte jo ikke å spille før 17.30, så det er jo lart at de ble litt sultne.. om det hadde vært mulig så hadde det beste vært å delt det opp i to.. spille en gang, spise og så spille en gang til slutt.. det er sikkert ikke mulig men

HA det gøy!

Det kan jeg jo spørre dem om.

Hvor lenge var dere i bowlinghallen? Vi tenker ca 2 timer, er det passe?

Lurer på om jeg skulle hatt en quiz eller noe i bakhånd, dersom det blir litt tid til overs og jeg trenger å samle guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...