Gå til innhold

Bowlingbursdag

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239877817' post='4132781]

Jepp, og det var det vi hadde i fjor. Har skogen som nabo, så alt var i boks. Så begynte det en lokal regnbyge, bare her hos meg, resten av kommunen hadde strålende sol. Sambo satt på legekontoret full i røde prikker, 2 leger stod over han og klødde seg i hodet, men konkluderte med at han nok var smittsom.

Jeg var relativt nyopert i magen, kunne ikke bære noe særlig, og hadde problemer med å samle hele gutteflokken.

Puh, da var jeg på gråten altså! ;o) Gjorde noen få grep, satte i gang grillen istedenfor bål, skattejakten og rebusen ble flyttet til hagen. Så det gikk, men det var den dagen da alt som kunne gå galt, gikk galt ;o)

I år tør jeg ikke ta sjangsen, det får bli til neste år ;o)

Forstår at du ikke går for den i år da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

3

• nedtelling

3

• morsan

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Shira :o)' timestamp='1239949261' post='4133381]

Det kan jeg jo spørre dem om.

Hvor lenge var dere i bowlinghallen? Vi tenker ca 2 timer, er det passe?

Lurer på om jeg skulle hatt en quiz eller noe i bakhånd, dersom det blir litt tid til overs og jeg trenger å samle guttene.

Det blir nok ikke tid til overs.

Vi samlet guttene 17.15 og da står de i kø og betjeningen noterer navn og gir ut sko, samtidig så tar betjeningen opp bestilling på mat.

Vi var ferdige 19.30 så de beregner litt over 2 timer

Det jeg husker var at på slutten ville nesten alle guttene inn til spilleautomatene og det ble litt rush av unger som spurte om å få penger til å spille :-) he he

Vi hadde premieutdeling under maten.. det gikk jo litt tid der.. Da hadde vi kjøpt sjokolade medaljer og vi gav ut 1, 2 og 3 plass, basert på den som i gjennomsnittet toppet gjennom de to rundene, uavhengig hvilket av de to lagene de var på. Så hadde vi trøstepremie, og det var sjokoladepenger ( alt fra Nille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det blir nok ikke tid til overs.

Vi samlet guttene 17.15 og da står de i kø og betjeningen noterer navn og gir ut sko, samtidig så tar betjeningen opp bestilling på mat.

Vi var ferdige 19.30 så de beregner litt over 2 timer

Det jeg husker var at på slutten ville nesten alle guttene inn til spilleautomatene og det ble litt rush av unger som spurte om å få penger til å spille :-) he he

Vi hadde premieutdeling under maten.. det gikk jo litt tid der.. Da hadde vi kjøpt sjokolade medaljer og vi gav ut 1, 2 og 3 plass, basert på den som i gjennomsnittet toppet gjennom de to rundene, uavhengig hvilket av de to lagene de var på. Så hadde vi trøstepremie, og det var sjokoladepenger ( alt fra Nille)

Premier hadde ikke jeg tenkt på. Jammen godt at jeg har god tid på meg før selve begivenheten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...