Speak Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1239877817' post='4132781] Jepp, og det var det vi hadde i fjor. Har skogen som nabo, så alt var i boks. Så begynte det en lokal regnbyge, bare her hos meg, resten av kommunen hadde strålende sol. Sambo satt på legekontoret full i røde prikker, 2 leger stod over han og klødde seg i hodet, men konkluderte med at han nok var smittsom. Jeg var relativt nyopert i magen, kunne ikke bære noe særlig, og hadde problemer med å samle hele gutteflokken. Puh, da var jeg på gråten altså! ;o) Gjorde noen få grep, satte i gang grillen istedenfor bål, skattejakten og rebusen ble flyttet til hagen. Så det gikk, men det var den dagen da alt som kunne gå galt, gikk galt ;o) I år tør jeg ikke ta sjangsen, det får bli til neste år ;o) Forstår at du ikke går for den i år da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1239949261' post='4133381] Det kan jeg jo spørre dem om. Hvor lenge var dere i bowlinghallen? Vi tenker ca 2 timer, er det passe? Lurer på om jeg skulle hatt en quiz eller noe i bakhånd, dersom det blir litt tid til overs og jeg trenger å samle guttene. Det blir nok ikke tid til overs. Vi samlet guttene 17.15 og da står de i kø og betjeningen noterer navn og gir ut sko, samtidig så tar betjeningen opp bestilling på mat. Vi var ferdige 19.30 så de beregner litt over 2 timer Det jeg husker var at på slutten ville nesten alle guttene inn til spilleautomatene og det ble litt rush av unger som spurte om å få penger til å spille :-) he he Vi hadde premieutdeling under maten.. det gikk jo litt tid der.. Da hadde vi kjøpt sjokolade medaljer og vi gav ut 1, 2 og 3 plass, basert på den som i gjennomsnittet toppet gjennom de to rundene, uavhengig hvilket av de to lagene de var på. Så hadde vi trøstepremie, og det var sjokoladepenger ( alt fra Nille) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det blir nok ikke tid til overs. Vi samlet guttene 17.15 og da står de i kø og betjeningen noterer navn og gir ut sko, samtidig så tar betjeningen opp bestilling på mat. Vi var ferdige 19.30 så de beregner litt over 2 timer Det jeg husker var at på slutten ville nesten alle guttene inn til spilleautomatene og det ble litt rush av unger som spurte om å få penger til å spille :-) he he Vi hadde premieutdeling under maten.. det gikk jo litt tid der.. Da hadde vi kjøpt sjokolade medaljer og vi gav ut 1, 2 og 3 plass, basert på den som i gjennomsnittet toppet gjennom de to rundene, uavhengig hvilket av de to lagene de var på. Så hadde vi trøstepremie, og det var sjokoladepenger ( alt fra Nille) Premier hadde ikke jeg tenkt på. Jammen godt at jeg har god tid på meg før selve begivenheten ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.