Gjest fuchur Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Takk for svar :-) Jeg kontaktet rektor, og han sa at dette var en ny problemstilling for dem (!) og at de skulle ta det opp med FAU. Men at det bare er å sykle så lenge. Jeg syns at argumentene med at det er bra å trene sammen før de får sykle alene er et godt argument. Likeens det at de er bra å ha voksne på skoleveien. Det er litt pussig at de aldri har hørt problemstillingen før,... riktignok er skolen bare 5 år gammel. Hvis vi får nei kommer vi til å sykle til senteret, sette sykkelen der og gå de siste meterne. Jeg rekker ikke jobben hvis vi skal gå, så alternativet er å kjøre, og da syns jeg det blir for teit. Men guttungen liker ikke å få kommetarer av barnepolitiet, så han vil ikke sykle helt frem hvis de skal stå og slenge med leppa... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.