Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg dusjer ikke hver eneste dag. Dusjer hver annen morgen og innimellom om kvelden hvis jeg har behov for det. Jeg vasker håret godt hverannen dag og tørker tærne. Ingen har hittil klaget over at jeg lukter dårlig. 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du rapporterte ikke hvorvidt du vasket deg nøye bak ørene eller ikke. Kategori A, B eller C? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Takk, det var fint med en liten orientering! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Puh. Nå ble jeg lettet. Men stusser litt over det med tærne: Du tørker deg mellom tærne, men har du vasket der først? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Puh. Nå ble jeg lettet. Men stusser litt over det med tærne: Du tørker deg mellom tærne, men har du vasket der først? Akkurat det lurte jeg også på, men sa det ikke. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Puh. Nå ble jeg lettet. Men stusser litt over det med tærne: Du tørker deg mellom tærne, men har du vasket der først? I dag så vasket jeg spesielt godt mellom tærne og bak ørene med såpe, men ellers så pleier jeg ikke å vaske med såpe mellom tærne. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Akkurat det lurte jeg også på, men sa det ikke. Nå har jeg vært syk i fire dager, og har fått med meg hvert forb.... innlegg i hygienetrådene. Klart jeg må undres offentlig over hvorvidt Veronika har vaska seg mellom tærne, eller om hun bare skitner til håndduken ved å tørke seg der! 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Akkurat det lurte jeg også på, men sa det ikke. Det er vel grunn til å anta at hun er blant de som ikke vasker seg mellom tærne... *s* 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg vært syk i fire dager, og har fått med meg hvert forb.... innlegg i hygienetrådene. Klart jeg må undres offentlig over hvorvidt Veronika har vaska seg mellom tærne, eller om hun bare skitner til håndduken ved å tørke seg der! Men håndduken skal jo uansett vaskes rett etterpå?!? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 I dag så vasket jeg spesielt godt mellom tærne og bak ørene med såpe, men ellers så pleier jeg ikke å vaske med såpe mellom tærne. Jeg dusja i går kveld, og måtte smile for meg selv da jeg konstaterte at jeg for en gangs skyld gjennomførte bevisst vasking bak jeg var veldig bevisst på å vaske bak ørene og mellom tærne. Skal jammen observere neste gang jeg er i bassenget for å se hvem av damene som leser DOL! 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du rapporterte ikke hvorvidt du vasket deg nøye bak ørene eller ikke. Kategori A, B eller C? Jeg sjekket ekstra godt bak ørene i dag da jeg dusjet, og vasket ordentlig med såpe. Fant egentlig ut at det var rent der selvom jeg ikke har tenkt så nøye på det før. 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg sjekket ekstra godt bak ørene i dag da jeg dusjet, og vasket ordentlig med såpe. Fant egentlig ut at det var rent der selvom jeg ikke har tenkt så nøye på det før. Jeg lurer på om du egentlig burde har tilkalt ekstern assistanse for å være sikker på at du ikke tar feil mht grad av renhet bak ørene. Best å være på den sikre siden! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Men håndduken skal jo uansett vaskes rett etterpå?!? Jo, for all del! Men tenk om hun tar håndduken omkring håret etter å ha tørka kroppen! Det er forresten godt stoff for en ny tråd: Vaskes hånddukene etter hver eneste dusj/bad? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg vært syk i fire dager, og har fått med meg hvert forb.... innlegg i hygienetrådene. Klart jeg må undres offentlig over hvorvidt Veronika har vaska seg mellom tærne, eller om hun bare skitner til håndduken ved å tørke seg der! Du misforsto innlegget mitt, jeg refererte til mitt eget innlegg som jeg sendte 18:35 altså to minutter før ditt innlegg. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du misforsto innlegget mitt, jeg refererte til mitt eget innlegg som jeg sendte 18:35 altså to minutter før ditt innlegg. Litt for kjapp på avtrekkeren, da. 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jo, for all del! Men tenk om hun tar håndduken omkring håret etter å ha tørka kroppen! Det er forresten godt stoff for en ny tråd: Vaskes hånddukene etter hver eneste dusj/bad? Her er selvfølgelig løsningen å ha en håndduk til de fleste kroppsområder, og så en som brukes til underliv og deretter føtter. Den første håndduken kan man bruke flere ganger, mens den andre selvfølgelig går rett i skittentøyskurven. Jeg føler snart behov for noen tråder om hvordan folk pusser tennene sine. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer på om du egentlig burde har tilkalt ekstern assistanse for å være sikker på at du ikke tar feil mht grad av renhet bak ørene. Best å være på den sikre siden! Hvem ringer man til da? Helsesøster? Slenger på en sånn ;-) for å være sikker på at ikke noen tror jeg mener ramme alvor 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Her er selvfølgelig løsningen å ha en håndduk til de fleste kroppsområder, og så en som brukes til underliv og deretter føtter. Den første håndduken kan man bruke flere ganger, mens den andre selvfølgelig går rett i skittentøyskurven. Jeg føler snart behov for noen tråder om hvordan folk pusser tennene sine. Og for å være helt sikker, så bør oppe- og nedehåndduker ha forskjellige farger. Sånn som mange har på rumpekluter og ansiktskluter til babyene. Ellers holder jeg med deg i det med tannpuss, og så vil jeg gjerne ha med bruk av tanntråd og skrubbing av skitne negler med neglebørster. Da burde mesteparten av kroppen være dekket. Med unntak av ryggen. 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvem ringer man til da? Helsesøster? Slenger på en sånn ;-) for å være sikker på at ikke noen tror jeg mener ramme alvor Hjemmesykepleien må vel være rett instans hvis det gjelder folk over 18? Jeg lurer forresten på om det er grunnlag for å få vedtak på dusjhjelp fra hjemmesykepleien når man ikke klarer å såpe inn ryggen, og i tillegg er for lat til å vaske seg mellom tærne hver dag. Hva tror du? 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer på om du egentlig burde har tilkalt ekstern assistanse for å være sikker på at du ikke tar feil mht grad av renhet bak ørene. Best å være på den sikre siden! Naboene hjalp meg i dag med å skifte dekk på bilen, og i går med å bære møbler ned i boden. De har sagt at det er bare å si ifra hvis jeg trenger assistanse, men jeg er redd for at konene ikke liker hvis jeg ber dem sjekke bak ørene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.