Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Huff, jeg tør ikke tenke tanken engang! Spesielt mellom stortærne!! Men du kan jo bare kjøpe en ny tannbørste og merke den med "Bare til bruk mellom tærne", da får tærne dine ikke tannkjøttbetennelse, men da må du huske på å ikke bruke denne tannbørsten til tennene, for da kan du få fotsopp i munnen. 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Men du kan jo bare kjøpe en ny tannbørste og merke den med "Bare til bruk mellom tærne", da får tærne dine ikke tannkjøttbetennelse, men da må du huske på å ikke bruke denne tannbørsten til tennene, for da kan du få fotsopp i munnen. Hmmmm...er det noe ala shitake? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hmmmm...er det noe ala shitake? Ja, jeg tror da det. Du kan avgjøre det ved selvsyn. http://en.wikipedia.org/wiki/Shiitake 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg tror da det. Du kan avgjøre det ved selvsyn. http://en.wikipedia.org/wiki/Shiitake http://img.nrk.no/img/203506.jpeg Ja, det ligner faktisk på fotsopp! 0 Siter
Gjest ETt sted går grensen Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg dusja i går kveld, og måtte smile for meg selv da jeg konstaterte at jeg for en gangs skyld gjennomførte bevisst vasking bak jeg var veldig bevisst på å vaske bak ørene og mellom tærne. Skal jammen observere neste gang jeg er i bassenget for å se hvem av damene som leser DOL! Vasker du godt med såpe i rumpesprekken da? hehe... Og vasker hendene godt etter at du har vasket der. thihi... Det er ikk enok å vaske over rumpeballene bare, in n i sprekken må du. Thohei! 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Vasker du godt med såpe i rumpesprekken da? hehe... Og vasker hendene godt etter at du har vasket der. thihi... Det er ikk enok å vaske over rumpeballene bare, in n i sprekken må du. Thohei! Seriøst så ville jeg nok vasket rumpa før jeg vasket mellom tærne. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg foreslår at du ringer nick! God idè! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Seriøst så ville jeg nok vasket rumpa før jeg vasket mellom tærne. -Ikke med samme vaskeklut, formoder jeg? *Korser seg* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg tror at i dette tilfellet kan jeg bevise at dette er for businessen. Jeg er helt sikker på at regnskapsføreren og skatten er enige. Hvor er mrxx? Lurer på hva han tror....... Han er garantert enig med deg 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 -Ikke med samme vaskeklut, formoder jeg? *Korser seg* Herlighet da hadde jeg vært død.......................grøss........ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, det får du faktisk, og det heter "Særfradrag pga store sykdomskostnader", post 3.5.4 i selvangivelsen. Men tror du det at jeg er døv kan hjelpe på som "bevis" for at jeg trenger hjelp med ryggvasken? *glise* 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Han er garantert enig med deg Får ta det med i forhandlingene:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Men tror du det at jeg er døv kan hjelpe på som "bevis" for at jeg trenger hjelp med ryggvasken? *glise* Du trenger legeattest som dokumentasjon. Men alvorlig talt. Har du utgifter pga døvheten, eks. utgifter til forsikring av og batterier til apparatet ditt, så kan du få særfradrag for dette, hvis utgiftene er minst kr 9.180,- pr år. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du trenger legeattest som dokumentasjon. Men alvorlig talt. Har du utgifter pga døvheten, eks. utgifter til forsikring av og batterier til apparatet ditt, så kan du få særfradrag for dette, hvis utgiftene er minst kr 9.180,- pr år. Ja, jeg har noen år fått særfradrag for dette. Med CI-apparat bruker jeg minst ett batteri hver dag, så utgiftene blir ganske store i løpet av et år... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg har noen år fått særfradrag for dette. Med CI-apparat bruker jeg minst ett batteri hver dag, så utgiftene blir ganske store i løpet av et år... Blir utgiftene høyere enn minstebeløpet, kan du trekke fra de reelle kostnadene. Du må sannsynliggjøre eller dokumentere kostnadene. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jaha, jeg har størst erfaring med at folk sier til meg: "Så deilig du dufter, hvilken parfyme bruker du?" hehe 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg har noen år fått særfradrag for dette. Med CI-apparat bruker jeg minst ett batteri hver dag, så utgiftene blir ganske store i løpet av et år... Har du sjekket om du kan få batteriene "på blå resept"? Mannen min fikk utlevert batterier på apoteket til sin smertepumpe. Husker ikke hvilken bestemmelse det hører inn under, men kan evt. prøve å finne det ut dersom du ikke har sjekket ut muligheten tidligere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Blir utgiftene høyere enn minstebeløpet, kan du trekke fra de reelle kostnadene. Du må sannsynliggjøre eller dokumentere kostnadene. Det er ikke nødvendig å dokumentere kostnadene uten at de ber om det, men man bør legge ved legeattest på at man har økte utgifter pga sykdom og/eller funksjonsnedsettelse. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Har du sjekket om du kan få batteriene "på blå resept"? Mannen min fikk utlevert batterier på apoteket til sin smertepumpe. Husker ikke hvilken bestemmelse det hører inn under, men kan evt. prøve å finne det ut dersom du ikke har sjekket ut muligheten tidligere. Jeg vil tro jeg visste om det dersom dette var mulig for oss som er hh? Halve vennekretsen går jo på batterier Men hvis du finner ut at det faktisk går an, så gi meg beskjed 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg vil tro jeg visste om det dersom dette var mulig for oss som er hh? Halve vennekretsen går jo på batterier Men hvis du finner ut at det faktisk går an, så gi meg beskjed Får dere grunnstønad som følge av batterikostnadene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.