Gå til innhold

Hvordan pusse tenner

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Hvor ofte om dagen pusser du tenner? På hvilken måte pusser du, opp - ned eller frem og tilbake?

Bruker du tannkrem eller håndsåpe?

Skrevet

Jeg har trehoda tannbørste, Dr. Barman, og børster bare fram og tilbake. To ganger om dagen, bare en om jeg føler for å være litt uskikkelig. Etter å ha vaska mellom tærne, selvsagt!

Junior fikk sånn som liten, og siden den tid har vi sverga til samme sort hele familien. Etter å ha forsøkt å pusse med Sunlight-såpe som barn, har jeg siden sverget til bare tannpasta. Mulig den moderne lano-skum varianten kunne ha erstattet pastaen.

plommeblomst
Skrevet

Jeg har trehoda tannbørste, Dr. Barman, og børster bare fram og tilbake. To ganger om dagen, bare en om jeg føler for å være litt uskikkelig. Etter å ha vaska mellom tærne, selvsagt!

Junior fikk sånn som liten, og siden den tid har vi sverga til samme sort hele familien. Etter å ha forsøkt å pusse med Sunlight-såpe som barn, har jeg siden sverget til bare tannpasta. Mulig den moderne lano-skum varianten kunne ha erstattet pastaen.

Dr Barmann har vi nettopp oppdaget her i familien :) Veldig bra tannbørste!!

Gjest minnah
Skrevet

- og, bruker du tanntråd før eller etter tannpussen? :-)

Skrevet

Jeg er avhengig av tanntråd, så det bruker jeg hver eneste kveld _før_ tannpussen. Noen ganger bruker jeg tanntråd også i løpet av dagen. Jeg pusser med fluortannkrem og bruker elektrisk tannbørste.

Skrevet

Pusser morgen og kveld. Bruker tanntråd innimellom.

Håndsåpen står ved vasken, så vasker jevnlig hendene.

:0)

Skrevet

Hihi...

Pusser hver morgen, og de fleste kvelder - men det hender seg jammen meg at jeg går rett i seng uten å utføre tannpussen.

Jeg pusser sidelengs:-) Og pusser ikke med håndsåpe;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...