Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvor ofte om dagen pusser du tenner? På hvilken måte pusser du, opp - ned eller frem og tilbake? Bruker du tannkrem eller håndsåpe? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har trehoda tannbørste, Dr. Barman, og børster bare fram og tilbake. To ganger om dagen, bare en om jeg føler for å være litt uskikkelig. Etter å ha vaska mellom tærne, selvsagt! Junior fikk sånn som liten, og siden den tid har vi sverga til samme sort hele familien. Etter å ha forsøkt å pusse med Sunlight-såpe som barn, har jeg siden sverget til bare tannpasta. Mulig den moderne lano-skum varianten kunne ha erstattet pastaen. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har trehoda tannbørste, Dr. Barman, og børster bare fram og tilbake. To ganger om dagen, bare en om jeg føler for å være litt uskikkelig. Etter å ha vaska mellom tærne, selvsagt! Junior fikk sånn som liten, og siden den tid har vi sverga til samme sort hele familien. Etter å ha forsøkt å pusse med Sunlight-såpe som barn, har jeg siden sverget til bare tannpasta. Mulig den moderne lano-skum varianten kunne ha erstattet pastaen. Dr Barmann har vi nettopp oppdaget her i familien Veldig bra tannbørste!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 - og, bruker du tanntråd før eller etter tannpussen? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg er avhengig av tanntråd, så det bruker jeg hver eneste kveld _før_ tannpussen. Noen ganger bruker jeg tanntråd også i løpet av dagen. Jeg pusser med fluortannkrem og bruker elektrisk tannbørste. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Pusser morgen og kveld. Bruker tanntråd innimellom. Håndsåpen står ved vasken, så vasker jevnlig hendene. :0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hihi... Pusser hver morgen, og de fleste kvelder - men det hender seg jammen meg at jeg går rett i seng uten å utføre tannpussen. Jeg pusser sidelengs:-) Og pusser ikke med håndsåpe;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.