Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvordan skal jeg stelle håret mitt? Skal jeg børste det eller holder det å gre det med en kam? Hva gjør jeg hvis jeg får lus? Må jeg da kaste hårbørsten? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Børste eller kam bestemmer du selv. Får du lus grer du med luskam, og du koker eller fryser hårbørsten/kammen din. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg grer bare håret med fingrene. Børste/kam sliter mer på håret. Lus?... Kan sikkert vaske kammen, men jeg tror jeg vil kastet den... :0) 0 Siter
Gjest litt lei disse trådene om hyigene ol.. Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 ............Er dette virkelig morro enda? 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg grer bare håret med fingrene. Børste/kam sliter mer på håret. Lus?... Kan sikkert vaske kammen, men jeg tror jeg vil kastet den... :0) Jeg med mine krøller må også holde meg langt unna både kammer og børster, hvis jeg ikke vil se ut som en elektrisk sau:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg med mine krøller må også holde meg langt unna både kammer og børster, hvis jeg ikke vil se ut som en elektrisk sau:-) Hehe, det gjør du nok klokt i ja! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.