Gå til innhold

Vaske ryggen når jeg bor alene

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Jeg må ha renslighetsproblemer siden jeg bor alene og kan ikke be noen om å vaske ryggen min med såpe. Må jeg be naboene om hjelp der ogs?

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• morsan

3

• frosken

2

• Colette

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan hende at det er nok med en ordentlig skrubb en gang pr måned. I såfall kan du vel leie inn noen som både vasker huset og ryggen din samtidig, evt. foreta et tjenestebytte med en eller annen?

Skrevet

Bilvask! Hvem har sagt at de er forbeholdt bare biler? Jeg tipper en skikkelig gullvask løser problemer mellom tær og bak ører også. Smil, og rekk ut tunga, og vips; så er tenner og tunge også rene!

Skrevet

Bilvask! Hvem har sagt at de er forbeholdt bare biler? Jeg tipper en skikkelig gullvask løser problemer mellom tær og bak ører også. Smil, og rekk ut tunga, og vips; så er tenner og tunge også rene!

Men jeg vasker bilen uhyre sjelden, sånn ca en gang i året. Tror du det er tilstrekkelig med såpass sjelden vask av rygg og tunge også?

Skrevet

Jeg er distriktsbefrukt...ehh distriktsvasker, så jeg kommer og gjør jobben.-)

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Jeg er distriktsbefrukt...ehh distriktsvasker, så jeg kommer og gjør jobben.-)

Må jeg betale deg for det? Er sjekk mellom tærne og bak ørene inkludert?

Annonse

Skrevet

Men jeg vasker bilen uhyre sjelden, sånn ca en gang i året. Tror du det er tilstrekkelig med såpass sjelden vask av rygg og tunge også?

Kanskje det går an å få gratistur på panseret når noen andre vasker bilen? Det hadde sikkert blitt et populært markedsføringssinnslag! Hvem vet - kanskje vaskestasjonen kunne ha søkt nærmiljømidler for et rus-fritt fritidstilbud også!

Skrevet

Se opp for sjekk mellom stortærne! Det er bare lureri!

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Se opp for sjekk mellom stortærne! Det er bare lureri!

Aldri i livet om jeg betaler mrxx for sjekk mellom store tærne........

Gjest minnah
Skrevet

Det er med andre ord gratis? ;o)

Skrevet

Jeg kan jo ikke gjøre alt gratis, men vi blir nok enige:-)

Skrevet

Det gjør jeg gratis.

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Det er med andre ord gratis? ;o)

Spør mrxx, jeg vet ikke hvilken pris han tar...

Annonse

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Det gjør jeg gratis.

Da må vi sette oss ned for å forhandle om hva er inkludert i vaskingen............

Skrevet

Da må vi sette oss ned for å forhandle om hva er inkludert i vaskingen............

Ja, litt forhandlinger må til, men enige blir vi nok, ...........det kommer til å gå så det suser........

Gjest høstløv
Skrevet

Bruk av badebørste er svaret på problemet ditt.

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Ja, litt forhandlinger må til, men enige blir vi nok, ...........det kommer til å gå så det suser........

Men du må huske å få lov hjemme. Jeg vil ikke at din kone forstyrrer vaskingen og dermed risikere at ørene ikke blir sjekket.

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Bruk av badebørste er svaret på problemet ditt.

Det er mere spennende å bruke mrxx:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Det er mere spennende å bruke mrxx:-)

Det forstår jeg.

Jeg har kjøpt badebørste til mannen min, men han foretrekker også naturmetoden.

Gjest Ett sted går grensen.
Skrevet

Folk er jo helt hysteriske! Ikke rart en ikke tåler bakterier snart! Her i huset skifter vi badehåndkle hver helt. Det brukes til nydusjet kropp en gang daglig, og blir ikke skittent. Tørker godt mellom hver gang. Så har vi et felles håndhåndkle som skiftes hver morgen. Til å tørke håret med bruker vi et bittelite håndkle som går til vask hver gang, ikke pga renslighet, men pga at vi ikke har noe sted å henge dem. Mellom tærne tørker jeg med toalettpapir, det tørker best. Og underlivet mitt klapper jeg lett tørt med en klut, som blir slengt på vask. Er dette urenslig så har folk et problem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...