Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg må ha renslighetsproblemer siden jeg bor alene og kan ikke be noen om å vaske ryggen min med såpe. Må jeg be naboene om hjelp der ogs? 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det kan hende at det er nok med en ordentlig skrubb en gang pr måned. I såfall kan du vel leie inn noen som både vasker huset og ryggen din samtidig, evt. foreta et tjenestebytte med en eller annen? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bilvask! Hvem har sagt at de er forbeholdt bare biler? Jeg tipper en skikkelig gullvask løser problemer mellom tær og bak ører også. Smil, og rekk ut tunga, og vips; så er tenner og tunge også rene! 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bilvask! Hvem har sagt at de er forbeholdt bare biler? Jeg tipper en skikkelig gullvask løser problemer mellom tær og bak ører også. Smil, og rekk ut tunga, og vips; så er tenner og tunge også rene! Men jeg vasker bilen uhyre sjelden, sånn ca en gang i året. Tror du det er tilstrekkelig med såpass sjelden vask av rygg og tunge også? 0 Siter
mrxx Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg er distriktsbefrukt...ehh distriktsvasker, så jeg kommer og gjør jobben.-) 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg er distriktsbefrukt...ehh distriktsvasker, så jeg kommer og gjør jobben.-) Må jeg betale deg for det? Er sjekk mellom tærne og bak ørene inkludert? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Men jeg vasker bilen uhyre sjelden, sånn ca en gang i året. Tror du det er tilstrekkelig med såpass sjelden vask av rygg og tunge også? Kanskje det går an å få gratistur på panseret når noen andre vasker bilen? Det hadde sikkert blitt et populært markedsføringssinnslag! Hvem vet - kanskje vaskestasjonen kunne ha søkt nærmiljømidler for et rus-fritt fritidstilbud også! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Må jeg betale deg for det? Er sjekk mellom tærne og bak ørene inkludert? Se opp for sjekk mellom stortærne! Det er bare lureri! 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Se opp for sjekk mellom stortærne! Det er bare lureri! Aldri i livet om jeg betaler mrxx for sjekk mellom store tærne........ 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Aldri i livet om jeg betaler mrxx for sjekk mellom store tærne........ Det er med andre ord gratis? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Må jeg betale deg for det? Er sjekk mellom tærne og bak ørene inkludert? Jeg kan jo ikke gjøre alt gratis, men vi blir nok enige:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Aldri i livet om jeg betaler mrxx for sjekk mellom store tærne........ Det gjør jeg gratis. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er med andre ord gratis? ;o) Spør mrxx, jeg vet ikke hvilken pris han tar... 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det gjør jeg gratis. Da må vi sette oss ned for å forhandle om hva er inkludert i vaskingen............ 0 Siter
mrxx Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Da må vi sette oss ned for å forhandle om hva er inkludert i vaskingen............ Ja, litt forhandlinger må til, men enige blir vi nok, ...........det kommer til å gå så det suser........ 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bruk av badebørste er svaret på problemet ditt. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, litt forhandlinger må til, men enige blir vi nok, ...........det kommer til å gå så det suser........ Men du må huske å få lov hjemme. Jeg vil ikke at din kone forstyrrer vaskingen og dermed risikere at ørene ikke blir sjekket. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bruk av badebørste er svaret på problemet ditt. Det er mere spennende å bruke mrxx:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er mere spennende å bruke mrxx:-) Det forstår jeg. Jeg har kjøpt badebørste til mannen min, men han foretrekker også naturmetoden. 0 Siter
Gjest Ett sted går grensen. Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Folk er jo helt hysteriske! Ikke rart en ikke tåler bakterier snart! Her i huset skifter vi badehåndkle hver helt. Det brukes til nydusjet kropp en gang daglig, og blir ikke skittent. Tørker godt mellom hver gang. Så har vi et felles håndhåndkle som skiftes hver morgen. Til å tørke håret med bruker vi et bittelite håndkle som går til vask hver gang, ikke pga renslighet, men pga at vi ikke har noe sted å henge dem. Mellom tærne tørker jeg med toalettpapir, det tørker best. Og underlivet mitt klapper jeg lett tørt med en klut, som blir slengt på vask. Er dette urenslig så har folk et problem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.