Gå til innhold

Vaske ryggen når jeg bor alene

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Folk er jo helt hysteriske! Ikke rart en ikke tåler bakterier snart! Her i huset skifter vi badehåndkle hver helt. Det brukes til nydusjet kropp en gang daglig, og blir ikke skittent. Tørker godt mellom hver gang. Så har vi et felles håndhåndkle som skiftes hver morgen. Til å tørke håret med bruker vi et bittelite håndkle som går til vask hver gang, ikke pga renslighet, men pga at vi ikke har noe sted å henge dem. Mellom tærne tørker jeg med toalettpapir, det tørker best. Og underlivet mitt klapper jeg lett tørt med en klut, som blir slengt på vask. Er dette urenslig så har folk et problem!

Ehhhh.........innleggene mine har egentlig ikke vært helt dødsseriøse for å si det rett ut. Du har da ikke trodd at jeg skulle få naboene eller mrxx til å hjelpe meg på alvor?

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• morsan

3

• frosken

2

• Colette

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ett sted går grensen
Skrevet

Folk er jo helt hysteriske! Ikke rart en ikke tåler bakterier snart! Her i huset skifter vi badehåndkle hver helt. Det brukes til nydusjet kropp en gang daglig, og blir ikke skittent. Tørker godt mellom hver gang. Så har vi et felles håndhåndkle som skiftes hver morgen. Til å tørke håret med bruker vi et bittelite håndkle som går til vask hver gang, ikke pga renslighet, men pga at vi ikke har noe sted å henge dem. Mellom tærne tørker jeg med toalettpapir, det tørker best. Og underlivet mitt klapper jeg lett tørt med en klut, som blir slengt på vask. Er dette urenslig så har folk et problem!

Jeg glemte navlen, der vasker dere vel hver dag? Og bakøren og på undersiden av overarmene. Og i nakken, bak håret.Dere er vel ikke urengslige? Og børster under neglene med neglebørste, tenk på alt som samler seg der hvis dere ikke børster.

Og tunga må børstes, eller får dere bakterier ned i magen som kan fremkalle hjerteinfarkt. Og jeg leste på nettet at tannbørsten må oppbevares i et skap, for ellers kommer det dobakterier på den. Helt sant!

Forresten, dere tar vel ikke i pengesedler og mynter? Ææææææsj! Og kanskje leser du også biblioteksbøker. Tenk på alle de som har hatt hendene borti penger og lånebøker uten å vaske hendene etter dobesøk da! hehe...

Skrevet

Jeg glemte navlen, der vasker dere vel hver dag? Og bakøren og på undersiden av overarmene. Og i nakken, bak håret.Dere er vel ikke urengslige? Og børster under neglene med neglebørste, tenk på alt som samler seg der hvis dere ikke børster.

Og tunga må børstes, eller får dere bakterier ned i magen som kan fremkalle hjerteinfarkt. Og jeg leste på nettet at tannbørsten må oppbevares i et skap, for ellers kommer det dobakterier på den. Helt sant!

Forresten, dere tar vel ikke i pengesedler og mynter? Ææææææsj! Og kanskje leser du også biblioteksbøker. Tenk på alle de som har hatt hendene borti penger og lånebøker uten å vaske hendene etter dobesøk da! hehe...

LOL:-) Veldig god beskrivelse av alt hysteriet som råder i dag :-)

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

jeg er alltid redd for å håndhilse på menn. Tenk at de må bruke hendene til å holde....*ehmm.....blusse*....når de tisser.

Skrevet

Husker jeg så en krimfilm en gang der en eldre mann døde av forgiftning. Morderen visste at gubben slikket seg på fingrene hver gang han skulle bla om i boka han leste på senga o kvelden, og smurte gift nederst på hver side...;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Og jeg leste på nettet at tannbørsten må oppbevares i et skap, for ellers kommer det dobakterier på den."

Tannbørsten oppbevares da ikke på doen, så urenslig er de vel ingen som er. Tannbørsten oppbevares på badet.

Annonse

Skrevet

Sitat: "Og jeg leste på nettet at tannbørsten må oppbevares i et skap, for ellers kommer det dobakterier på den."

Tannbørsten oppbevares da ikke på doen, så urenslig er de vel ingen som er. Tannbørsten oppbevares på badet.

Mange har jo do på badet;-)

Mythbusters tok for seg denne myten om bakterier på tannbørster som står i samme rom som doen, og hvis jeg ikke husker helt feil ble den myten "busted"

Skrevet

Mythbusters tok for seg denne myten om bakterier på tannbørster som står i samme rom som doen, og hvis jeg ikke husker helt feil ble den myten "busted"

Jeg mener å huske at det faktisk var _mindre_ bakterier på den tannbørsten som sto på do enn på den som sto på baderom uten do?

Gjest høstløv
Skrevet

Da må man alltid huske å legge lokket på doen før en trekker ned, for når doen skyller ned frigjøres det en hel masse ørsmå vanndråper, som kan sette seg overalt og også på tannbørsten og infisere den med ufyselige bakterier.

Skrevet

Men du må huske å få lov hjemme. Jeg vil ikke at din kone forstyrrer vaskingen og dermed risikere at ørene ikke blir sjekket.

Ingen fare, hun finnes ikke sjalu og det er ok:-)

Skrevet

Ehhhh.........innleggene mine har egentlig ikke vært helt dødsseriøse for å si det rett ut. Du har da ikke trodd at jeg skulle få naboene eller mrxx til å hjelpe meg på alvor?

Hva????

Skrevet

Det er mere spennende å bruke mrxx:-)

Det har du rett i og spennende skal det jaggu meg bli:-)

Skrevet

Hva????

Huff da, det var sikkert ikke meningen å være ekkel mot deg.. *trøste på mrxx*

Annonse

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Hva????

Beklager så my det var feil i svaret. Det skulle bare stå naboene......

Gjest Veronika i vannet
Skrevet

Bra at du trøster og klapper mrxx på hodet......dette var en misforståelse. Det er jo ikke tvil at jeg vil ha mrxx til å vaske meg på ryggen.

Skrevet

Jeg tåler det meste:-)

Skrevet

Beklager så my det var feil i svaret. Det skulle bare stå naboene......

Hehe, det er bra.

Skrevet

Jeg er sikker på at mrxx blir billigere alternativ.....

Garantert og mer spennende:-) Jeg har ubåthender, du vet aldri hvor de dukker opp:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...