Gå til innhold

Vi trenger et nytt forum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en liten titt innom her tidligere i dag, og de fleste innlegg dreide seg om vasking av diverse kroppsdeler ;)

Mon tro om slike innlegg er smitsomme?-)

Ja, jeg tror vi snart vil få en rekke dolere som pådrar seg vaskemani ;)

Gjest takk for meg!
Skrevet

Er drittlei vaskehysteritrådene rett og slett. Og skal vinklingen ingen ende ta`? Var _litt_ morsomt en stund, men når 85% av de siste 100 dreier seg om vasking av ditt og datt x hyppighet så blir det bare TOoooo much! Rett og slett! Og med det har jeg sagt mitt siste ord i enhver tråd som omhandler det førnevnte eller tråder som diskuterer det samme.

Skrevet

Ja, det var voldsomt mye hygiene her for tiden!!

:0)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er drittlei vaskehysteritrådene rett og slett. Og skal vinklingen ingen ende ta`? Var _litt_ morsomt en stund, men når 85% av de siste 100 dreier seg om vasking av ditt og datt x hyppighet så blir det bare TOoooo much! Rett og slett! Og med det har jeg sagt mitt siste ord i enhver tråd som omhandler det førnevnte eller tråder som diskuterer det samme.

Kritikk og surmuling over forum/temaer er enklest å gjøre anonymt.

Gjest takk for meg
Skrevet

Kritikk og surmuling over forum/temaer er enklest å gjøre anonymt.

Og belærende pekefinger passer best i tråder man ikke har deltatt i ;P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Og belærende pekefinger passer best i tråder man ikke har deltatt i ;P

Kommenterer når jeg finner det for godt.

;-)

Skrevet

Husk nå endelig på alltid vaske hendene etter at du har brukt PC'n. Tenk på alle bakteriene mellom bokstavene *urk*

Skrevet

Ja, det var voldsomt mye hygiene her for tiden!!

:0)

Det er veldig greit å samle opp alt på et sted, så blir vi ferdige med det, lissom...

Gjest takk for meg
Skrevet

Kommenterer når jeg finner det for godt.

;-)

Eg og! ;p

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Eg og! ;p

Positiv eller negativ kommentar.... jeg gjør ikke det anonymt.

Gjest takk for meg
Skrevet

Positiv eller negativ kommentar.... jeg gjør ikke det anonymt.

For _jeg_ vet jo godt hvem sjøstjerna er og hva hun/han står for :P

Trodde ellers nick var ment å være anonyme. Hvis du hinter til at jeg ikke _tør_ bruke "mitt"

Og bare så det er like klart som blekk: Jeg har ikke noe fast nick, så hvordan jeg skal bli mer eller mindre anonym med underskriften min er ikke godt å si. Over og ut! :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

For _jeg_ vet jo godt hvem sjøstjerna er og hva hun/han står for :P

Trodde ellers nick var ment å være anonyme. Hvis du hinter til at jeg ikke _tør_ bruke "mitt"

Og bare så det er like klart som blekk: Jeg har ikke noe fast nick, så hvordan jeg skal bli mer eller mindre anonym med underskriften min er ikke godt å si. Over og ut! :)

Ja, folk som er her regelmessig med fast nick blir man litt mer "kjent" med, og man vil etter hvert vite litt om hva mennesket står for.

Det koster litt mer å komme med surmulende kommentarer med fast nick- enn ukjent/anonymt nick. Derfor lettere å slenge ut slike kommentarer under sådann signatur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...