Gå til innhold

Facebook - hvordan sile informasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest MayLynn
Skrevet

Tidligere gikk det an å styre hvem jeg ville ha informasjon om, men etter at den nyeste versjonen kom så finner jeg ikke dette?? Det er noen som er litt vel aktive som jeg ikke er interressert i å få info om... Noen som kan hjelpe meg?

Man kunne altså si hvem man ville ha mer info om og hvem man ville ha mindre info om, evt la dem være nøytrale.

Gjest enkelt og greit
Skrevet

Stå på Hjem

Før musa opp i høyre hjørne ut for personen som skriver mye, da kommer det opp et kryss, og du kan krysse ned infoen der

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Stå på Hjem

Før musa opp i høyre hjørne ut for personen som skriver mye, da kommer det opp et kryss, og du kan krysse ned infoen der

Går det ann og også forhindre at den informasjonen jeg legger ut når alle?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det kan du gjøre under "privacy control" under settings.

Men spør meg ikke om detaljene videre: Jeg har bare lagt inn noen generelle begrensninger på hva venner og "ikke-venner" kan se.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg fikk til å skjule noen venner. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men tror det var nederst på sida.

Skrevet

Det er flere måter å forhindre at vegg innlegg og oppdateringer fra applikasjoner på.

På hjemsiden din så skal det komme opp "skjul" og ved denne kan du velge om du vil "blokkere" den vennen sin oppdatering eller om du vil skjule den nevnte applikasjonen.

Om du går inn på den lille fliken nederst på siden som står applikasjoner, så får di fram rediger og via denne kan du styre alle applikasjoner.

Lek dere litt der inne og man finner fort ut åssen man skal styre det.

Gjest MayLynn
Skrevet

Stå på Hjem

Takk skal du ha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...