Gjest MayLynn Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Tidligere gikk det an å styre hvem jeg ville ha informasjon om, men etter at den nyeste versjonen kom så finner jeg ikke dette?? Det er noen som er litt vel aktive som jeg ikke er interressert i å få info om... Noen som kan hjelpe meg? Man kunne altså si hvem man ville ha mer info om og hvem man ville ha mindre info om, evt la dem være nøytrale. 0 Siter
Gjest enkelt og greit Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Stå på Hjem Før musa opp i høyre hjørne ut for personen som skriver mye, da kommer det opp et kryss, og du kan krysse ned infoen der 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Stå på Hjem Før musa opp i høyre hjørne ut for personen som skriver mye, da kommer det opp et kryss, og du kan krysse ned infoen der Går det ann og også forhindre at den informasjonen jeg legger ut når alle? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Går det ann og også forhindre at den informasjonen jeg legger ut når alle? Ja, det kan du gjøre under "privacy control" under settings. Men spør meg ikke om detaljene videre: Jeg har bare lagt inn noen generelle begrensninger på hva venner og "ikke-venner" kan se. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk til å skjule noen venner. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men tror det var nederst på sida. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Går det ann og også forhindre at den informasjonen jeg legger ut når alle? Det er flere måter å forhindre at vegg innlegg og oppdateringer fra applikasjoner på. På hjemsiden din så skal det komme opp "skjul" og ved denne kan du velge om du vil "blokkere" den vennen sin oppdatering eller om du vil skjule den nevnte applikasjonen. Om du går inn på den lille fliken nederst på siden som står applikasjoner, så får di fram rediger og via denne kan du styre alle applikasjoner. Lek dere litt der inne og man finner fort ut åssen man skal styre det. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Stå på Hjem Før musa opp i høyre hjørne ut for personen som skriver mye, da kommer det opp et kryss, og du kan krysse ned infoen der Takk skal du ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.