Gå til innhold

hvordan sy tigerører

nedtelling

Anbefalte innlegg

Jeg skal sy noen tigerører og hale til skolens show.. lurer på om noen har et bilde å vise til. ? Halen kan jeg jo alltids klare,, men hvordan sy disse ørene ? blir vel å feste de på enhårbøyle av noe slag. ?

Please anyone...tips mottas med takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg skulle ha museører for en tid tilbake , fant jeg selvfølgelig ikke noe sånt....

Nå har lekebutikker og butikker der det selges utkledningsutstyr masse utvalg . Det du kan gjøre er å kjøpe ei hårbøyle , stoff , også går du til en blomsterbutikk og kjøper blomsterstreng , den er fin til å forme ørene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke laget tigerører, men har laget reve-ører. Tok da og klippet ut riktig fasong til selve ørene i et plastlokk fra en isboks, deretter tok jeg limpistol og limte på TYKT garn i riktig farge på begge sider. Limte deretter ørene på en hårbøyle. Ble faktisk veldig bra, mye takket være det herlige tykke garnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke laget tigerører, men har laget reve-ører. Tok da og klippet ut riktig fasong til selve ørene i et plastlokk fra en isboks, deretter tok jeg limpistol og limte på TYKT garn i riktig farge på begge sider. Limte deretter ørene på en hårbøyle. Ble faktisk veldig bra, mye takket være det herlige tykke garnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...