nedtelling Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal sy noen tigerører og hale til skolens show.. lurer på om noen har et bilde å vise til. ? Halen kan jeg jo alltids klare,, men hvordan sy disse ørene ? blir vel å feste de på enhårbøyle av noe slag. ? Please anyone...tips mottas med takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da jeg skulle ha museører for en tid tilbake , fant jeg selvfølgelig ikke noe sånt.... Nå har lekebutikker og butikker der det selges utkledningsutstyr masse utvalg . Det du kan gjøre er å kjøpe ei hårbøyle , stoff , også går du til en blomsterbutikk og kjøper blomsterstreng , den er fin til å forme ørene : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Her har du mønster: http://www.fleecefarm.com/tiger_ear_pattern.htm Jeg har ikke sydde tigerører noen gang, men museører har jeg sydd. Festet dem til en hårbøyle og det funket bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har ikke laget tigerører, men har laget reve-ører. Tok da og klippet ut riktig fasong til selve ørene i et plastlokk fra en isboks, deretter tok jeg limpistol og limte på TYKT garn i riktig farge på begge sider. Limte deretter ørene på en hårbøyle. Ble faktisk veldig bra, mye takket være det herlige tykke garnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har ikke laget tigerører, men har laget reve-ører. Tok da og klippet ut riktig fasong til selve ørene i et plastlokk fra en isboks, deretter tok jeg limpistol og limte på TYKT garn i riktig farge på begge sider. Limte deretter ørene på en hårbøyle. Ble faktisk veldig bra, mye takket være det herlige tykke garnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.