Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere er opptatt av tær her inne;)

Tar dere ikke fotbad da? Da blir man jo ren mellom tærne.

Tar ofte fotbad jeg!

Skrevet

Jeg elsker å ta fotbad, men for meg er det en ganske tidkrevende affære som ikke tas sånn superofte, så annen vask av tær mellom hvert fotbad er derfor helt nødvendig:-)

Fotbad for meg = full rulle med laaaang oppbløting av føtter, grundig filing og klipping av dette og hint og innsmurning med kremer etc. Ikke akkurat noe jeg gjør flere ganger i uka;-)

Skrevet

Jeg er som morsan - fotbad tar tid derfor blir det ikke så kjempeofte. Da skal det sittes og nytes i vaaaarmt vann og en god stund, så klippes og files og smøres godt før rene ullstrømper tas på. Mmmm.....

Gjest Elextra
Skrevet

Fotbad er vel en ting jeg typisk drev med før jeg ble samboer og i hvertfall før jeg ble mor!

Ikke akkurat sexy å sitte foran TV med føttene i et fotbad og senere opp av fotbadet for diverse stell med fotfil og andre remedier! :P.

Skrevet

Fotbad er vel en ting jeg typisk drev med før jeg ble samboer og i hvertfall før jeg ble mor!

Ikke akkurat sexy å sitte foran TV med føttene i et fotbad og senere opp av fotbadet for diverse stell med fotfil og andre remedier! :P.

er du aldri hjemme alene om kvelden? :-)

Skrevet

Fotbad er kanskje ikke i kategorien "sexy", men f, så deilig. Jeg gjør sånt på _badet_, ikke på STUA???!

Fotbad, ukeblader, og radio.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239974310' post='4133565]

Fotbad er kanskje ikke i kategorien "sexy", men f, så deilig. Jeg gjør sånt på _badet_, ikke på STUA???!

Badet er et kjipt sted å være all den tiden det tar, synes jeg. Jeg sitter mye bedre foran TV'en og ser på noe der, men dette gjøres kun når jeg er alene;-)

Skrevet

Badet er et kjipt sted å være all den tiden det tar, synes jeg. Jeg sitter mye bedre foran TV'en og ser på noe der, men dette gjøres kun når jeg er alene;-)

Det kommer vel an på badet, det da? Jeg stortrives på mitt bad.

:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239974524' post='4133572]

Det kommer vel an på badet, det da? Jeg stortrives på mitt bad.

Skrevet

..og jeg glemte å nevne telefonene!.. hehe.. jeg skravler litt, kan man trygt si ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

er du aldri hjemme alene om kvelden? :-)

Eh, jo. Men da har vi jo dol! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Trives på badet, men har ikke tålmodighet til _bare_ å drive med fotbad. Dermed fint å se på TV mens jeg holder på. Når det er sagt står ikke TV'n i stua, men i et nært tilstøtende rom.

Skrevet

Eh, jo. Men da har vi jo dol! ;)

Går an å ta fotbad mens man er på dol også, bare ikke akkurat da man setter i gang med filinga;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Går an å ta fotbad mens man er på dol også, bare ikke akkurat da man setter i gang med filinga;-)

Eh.... *forsøker å finne på ørten grunner til at det blir litt vanskelig*

Skrevet

Eh.... *forsøker å finne på ørten grunner til at det blir litt vanskelig*

;-)

Skrevet

Badet mitt er så lite at jeg slettes ikke gidder sitte og glo i veggen der mens jeg tar fotbad. Det gjøres foran tv'n med balje og en kopp te. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Badet mitt er så lite at jeg slettes ikke gidder sitte og glo i veggen der mens jeg tar fotbad. Det gjøres foran tv'n med balje og en kopp te. :o)

Enig :o) Vi har ganske stort bad, men uansett deiligere å slappe av i godstolen foran tv`n ;O) Da holder jeg ut litt lenger også så føttene blir mykere. Hehe..

Skrevet

Jeg ligger alltid bare i badekar, for vi har ikke dusj. Men jeg pleier kjøpe fotskrubb, og fotmaske, kjempe deilig!

Så har jeg en stein som jeg vasker beina med jevnlig.

Jeg hater ustelte bein...Masse gul hard hud er skikkelig ekkelt!

:0)

Skrevet

Jeg ligger alltid bare i badekar, for vi har ikke dusj. Men jeg pleier kjøpe fotskrubb, og fotmaske, kjempe deilig!

Så har jeg en stein som jeg vasker beina med jevnlig.

Jeg hater ustelte bein...Masse gul hard hud er skikkelig ekkelt!

:0)

Om det er uttak for dusj på armaturen er det ingen sak å sette på dusj - evt. skifte armatur til en med dusj på. Tror ikke jeg hadde orket å ha bare badekar uten dusj.

Skrevet

Om det er uttak for dusj på armaturen er det ingen sak å sette på dusj - evt. skifte armatur til en med dusj på. Tror ikke jeg hadde orket å ha bare badekar uten dusj.

Vi har hånd dusj, så vi får spylt av oss. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...