Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hånd dusj, så vi får spylt av oss. ;0)

Da er det jo bare et veggfeste som mangler. :o)

Skrevet

Da er det jo bare et veggfeste som mangler. :o)

Går ikke, for badekartet står ved vinduet, og kran/dusj er montert på badekaret. Men jeg liker best å bade, så det er helt topp. Deilig å ligge der å se ut vinduet. :0)

Skrevet

Går ikke, for badekartet står ved vinduet, og kran/dusj er montert på badekaret. Men jeg liker best å bade, så det er helt topp. Deilig å ligge der å se ut vinduet. :0)

Når jeg tenker meg om så har vi et badekar som er montert sånn at det ikke er mulig med veggefeste på dusjen her i huset også. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Men tar lang tid å bade da. Går jo an å sitte i badekaret og spyle over kroppen da men... Jeg dusjer hver dag, og syns kanskje det hadde blitt litt tungvint :P

Gjest minnah
Skrevet

Jækk, jeg blir kvalm av å få tørr rosinhud på fingre og tær, så fotbad tar jeg aldri nei :-) men dusjer hver dag da.

Pga dette ligger jeg aldri lenge i badekaret heller, ofte ligger jeg da med hender og føtter stikkende opp over vannet, noe som ødelegger noe av avslapningen ved det hele.... ;-)

Skrevet

Men tar lang tid å bade da. Går jo an å sitte i badekaret og spyle over kroppen da men... Jeg dusjer hver dag, og syns kanskje det hadde blitt litt tungvint :P

Ja, det tar litt tid..Og det er ikke noe godt å dusje sittende..Kaldt.. Vi kommer nok til å montere dusj nede etterhvert. For det er veldig greit med dusj når man bare skal spyle kjapt av seg. :0)

Før hadde vi bare dusj, og da savnet vi badekar...

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det tar litt tid..Og det er ikke noe godt å dusje sittende..Kaldt.. Vi kommer nok til å montere dusj nede etterhvert. For det er veldig greit med dusj når man bare skal spyle kjapt av seg. :0)

Før hadde vi bare dusj, og da savnet vi badekar...

Da er det deilig å ha begge deler :o) Synd det ikke går an med dusj over badekaret deres da.

Skrevet

Da er det deilig å ha begge deler :o) Synd det ikke går an med dusj over badekaret deres da.

Nja, egentlig bare greit, for jeg syns ikke det er noe fint... ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Nja, egentlig bare greit, for jeg syns ikke det er noe fint... ;0)

Nei, det hadde ikke vært mitt førstevalg heller, men bedre enn uten dusj syns jeg :o)

Skrevet

Jækk, jeg blir kvalm av å få tørr rosinhud på fingre og tær, så fotbad tar jeg aldri nei :-) men dusjer hver dag da.

Pga dette ligger jeg aldri lenge i badekaret heller, ofte ligger jeg da med hender og føtter stikkende opp over vannet, noe som ødelegger noe av avslapningen ved det hele.... ;-)

Hehe, tuller du? Redd for "rosinhender- og føtter"? *ler*

Vi mennesker har så mange rare "fobier". Jeg fikser ikke å ta under føttene på mannen min (og han elsker fotmassasje) eller skrelle appelsin. Får noia ved tanken ;-)

Skrevet

Vi mennesker har så mange rare "fobier". Jeg fikser ikke å ta under føttene på mannen min (og han elsker fotmassasje) eller skrelle appelsin. Får noia ved tanken ;-)

Redd for å skrelle appelsiner? LOL Det var ganske spesielt:-)

Skrevet

Redd for å skrelle appelsiner? LOL Det var ganske spesielt:-)

Hehe, ja, det er snodige greier. Bare jeg tenker på å skrelle appelsin, får jeg gåsehud på armene ;)

Gjest minnah
Skrevet

Hehe, jeg er ikke akkurat redd, men får en slags kvalmefølelse, omtrent som når en tygger på ullpledd... *gyyys*

Skrevet

Hehe, jeg er ikke akkurat redd, men får en slags kvalmefølelse, omtrent som når en tygger på ullpledd... *gyyys*

Sånn føler jeg det når jeg gnir hvetemel utover bakebordet med flat hånd *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...