Lillemus Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Vi har hånd dusj, så vi får spylt av oss. ;0) Da er det jo bare et veggfeste som mangler. ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Da er det jo bare et veggfeste som mangler. ) Går ikke, for badekartet står ved vinduet, og kran/dusj er montert på badekaret. Men jeg liker best å bade, så det er helt topp. Deilig å ligge der å se ut vinduet. :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Går ikke, for badekartet står ved vinduet, og kran/dusj er montert på badekaret. Men jeg liker best å bade, så det er helt topp. Deilig å ligge der å se ut vinduet. :0) Når jeg tenker meg om så har vi et badekar som er montert sånn at det ikke er mulig med veggefeste på dusjen her i huset også. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Går ikke, for badekartet står ved vinduet, og kran/dusj er montert på badekaret. Men jeg liker best å bade, så det er helt topp. Deilig å ligge der å se ut vinduet. :0) Men tar lang tid å bade da. Går jo an å sitte i badekaret og spyle over kroppen da men... Jeg dusjer hver dag, og syns kanskje det hadde blitt litt tungvint 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jækk, jeg blir kvalm av å få tørr rosinhud på fingre og tær, så fotbad tar jeg aldri nei :-) men dusjer hver dag da. Pga dette ligger jeg aldri lenge i badekaret heller, ofte ligger jeg da med hender og føtter stikkende opp over vannet, noe som ødelegger noe av avslapningen ved det hele.... ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Men tar lang tid å bade da. Går jo an å sitte i badekaret og spyle over kroppen da men... Jeg dusjer hver dag, og syns kanskje det hadde blitt litt tungvint Ja, det tar litt tid..Og det er ikke noe godt å dusje sittende..Kaldt.. Vi kommer nok til å montere dusj nede etterhvert. For det er veldig greit med dusj når man bare skal spyle kjapt av seg. :0) Før hadde vi bare dusj, og da savnet vi badekar... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Ja, det tar litt tid..Og det er ikke noe godt å dusje sittende..Kaldt.. Vi kommer nok til å montere dusj nede etterhvert. For det er veldig greit med dusj når man bare skal spyle kjapt av seg. :0) Før hadde vi bare dusj, og da savnet vi badekar... Da er det deilig å ha begge deler ) Synd det ikke går an med dusj over badekaret deres da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Da er det deilig å ha begge deler ) Synd det ikke går an med dusj over badekaret deres da. Nja, egentlig bare greit, for jeg syns ikke det er noe fint... ;0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Nja, egentlig bare greit, for jeg syns ikke det er noe fint... ;0) Nei, det hadde ikke vært mitt førstevalg heller, men bedre enn uten dusj syns jeg ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jækk, jeg blir kvalm av å få tørr rosinhud på fingre og tær, så fotbad tar jeg aldri nei :-) men dusjer hver dag da. Pga dette ligger jeg aldri lenge i badekaret heller, ofte ligger jeg da med hender og føtter stikkende opp over vannet, noe som ødelegger noe av avslapningen ved det hele.... ;-) Hehe, tuller du? Redd for "rosinhender- og føtter"? *ler* Vi mennesker har så mange rare "fobier". Jeg fikser ikke å ta under føttene på mannen min (og han elsker fotmassasje) eller skrelle appelsin. Får noia ved tanken ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hehe, tuller du? Redd for "rosinhender- og føtter"? *ler* Vi mennesker har så mange rare "fobier". Jeg fikser ikke å ta under føttene på mannen min (og han elsker fotmassasje) eller skrelle appelsin. Får noia ved tanken ;-) Redd for å skrelle appelsiner? LOL Det var ganske spesielt:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Redd for å skrelle appelsiner? LOL Det var ganske spesielt:-) Hehe, ja, det er snodige greier. Bare jeg tenker på å skrelle appelsin, får jeg gåsehud på armene 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hehe, tuller du? Redd for "rosinhender- og føtter"? *ler* Vi mennesker har så mange rare "fobier". Jeg fikser ikke å ta under føttene på mannen min (og han elsker fotmassasje) eller skrelle appelsin. Får noia ved tanken ;-) Hehe, jeg er ikke akkurat redd, men får en slags kvalmefølelse, omtrent som når en tygger på ullpledd... *gyyys* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hehe, jeg er ikke akkurat redd, men får en slags kvalmefølelse, omtrent som når en tygger på ullpledd... *gyyys* Sånn føler jeg det når jeg gnir hvetemel utover bakebordet med flat hånd *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.