Gå til innhold

Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Gjest tjobing-a
Skrevet

Et par ting jeg ikke skjønner:

1) er det så merkelig at ei på 26 år er sammen med en gutt på 19?

2) røykinga, trodde ikke det var vanlig at unge mennesker røyker, trodde det bare var gamle gubber som fortsatt patter på giftpinner.

Skrevet

Jeg ser ikke på PH, pga at jeg ble hekta på den danske versjonen, men

1) nja, ikke helt vanlig...

2) Jeg hadde garantert røyk i en slik setting.

Gjest HATER sånne horeprogrammer!
Skrevet

Nåja, mange fjortiser og opp til 20 åra som syns det er dødskult å røyke...

gidder ikke se Paradise Hotell, syns det er et jævla horeprogram som dreier seg om å dumme seg ut på tv og hore seg mest mulig... bimbohorer hele gjengen og dårlige rollemodeller for dagens ungdom!

Skrevet

Følger ikke med på dette prgrammet, men er generelt sett ikke overrasket over at det kan være en overrepresentasjon av røykere blant dem som finner det opportunt p delta på slikt som dette, Big Brother osv.

Mary Poppins
Skrevet

Nåja, mange fjortiser og opp til 20 åra som syns det er dødskult å røyke...

gidder ikke se Paradise Hotell, syns det er et jævla horeprogram som dreier seg om å dumme seg ut på tv og hore seg mest mulig... bimbohorer hele gjengen og dårlige rollemodeller for dagens ungdom!

Det var da voldsomt? Hvis du ikke ser på det hvordan vet du at de alle er horer?

Å fly rundt å kalle mennesker du ikke kjenner for horer er ihvertfal ingen bra forbildet.

Skrevet

1) Mange 19-årige gutter er nokså umodne og barnslige, mens jentene blir tidligere voksne. Derfor er det vel ikke så vanlig at en 19 åring er sammen med ei på 26. (Men jeg vet forresten om en på 21 som skal gifte seg med ei på ca 26.)

Det er mer vanlig at en 29-åring er sammen med ei på 36!

Jeg har lagt merke til at mange yngre menn nå får seg kone/samboer som er noen år eldre. Da jeg var ung, van mannen ofte 2-10 år eldre enn kona.

I riktig gamle dagr kunne aldersforskjellen på ektefeller være 30 år den ene eller anne veien. Men da var det nok gard eller penger som trakk mer enn mannen/kvinna!

Gjest Elextra
Skrevet

''1) er det så merkelig at ei på 26 år er sammen med en gutt på 19?''

Om det er særlig vanlig vet jeg ikke, men en kvinne på 26 og en gutt på 19 er tross alt på temmelig ulik plattform - vanligvis.

''2) røykinga, trodde ikke det var vanlig at unge mennesker røyker, trodde det bare var gamle gubber som fortsatt patter på giftpinner.''

Det er fortsatt mange ungdommer som røyker, og en må jo ta i betraktning at det ikke akkurat er skarpeste knivene i skuffen som blir med i et slikt program.

Synes programmet er utrolig teit, men må innrømme at det enkelte ganger virker som en magnet, når jeg sitter med fjernkontrollen og det ikke er noe spesielt annet som fenger. Har spurt meg hvorfor, og lurer på om jeg bare nyter å se lat noen er så utrolig teite - og vil vise det frem!, eller hva det er. Samtidig er det jo mulig å føle litt sympati om noen viser mer normale sider ved seg. Underlig greie! :P

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var da voldsomt? Hvis du ikke ser på det hvordan vet du at de alle er horer?

Å fly rundt å kalle mennesker du ikke kjenner for horer er ihvertfal ingen bra forbildet.

Helt enig!

Jeg har ikke sett noen horer der, men mange røykere, og det forbauset meg òg faktisk...

For øvrig så fremstiller de kravene våre ungdommer møter i hverdagen. Det er tøft å være ung i dag!

Skrevet

''1) er det så merkelig at ei på 26 år er sammen med en gutt på 19?''

Om det er særlig vanlig vet jeg ikke, men en kvinne på 26 og en gutt på 19 er tross alt på temmelig ulik plattform - vanligvis.

''2) røykinga, trodde ikke det var vanlig at unge mennesker røyker, trodde det bare var gamle gubber som fortsatt patter på giftpinner.''

Det er fortsatt mange ungdommer som røyker, og en må jo ta i betraktning at det ikke akkurat er skarpeste knivene i skuffen som blir med i et slikt program.

Synes programmet er utrolig teit, men må innrømme at det enkelte ganger virker som en magnet, når jeg sitter med fjernkontrollen og det ikke er noe spesielt annet som fenger. Har spurt meg hvorfor, og lurer på om jeg bare nyter å se lat noen er så utrolig teite - og vil vise det frem!, eller hva det er. Samtidig er det jo mulig å føle litt sympati om noen viser mer normale sider ved seg. Underlig greie! :P

''Synes programmet er utrolig teit, men må innrømme at det enkelte ganger virker som en magnet, når jeg sitter med fjernkontrollen og det ikke er noe spesielt annet som fenger. Har spurt meg hvorfor, og lurer på om jeg bare nyter å se lat noen er så utrolig teite - og vil vise det frem!, eller hva det er. Samtidig er det jo mulig å føle litt sympati om noen viser mer normale sider ved seg. Underlig greie! :P''

Skjønner hva du mener! og når man først har begynt å se på slikt "ræl" blir det jo litt artig å følge med også. Jeg har ikke fulgt med på PH, men jeg kjenner igjen dette med "magneten" fra den gangen f eks BigBrother gikk på skjermen.

Skrevet

Følger ikke med på PH, men.... en kollega av meg var 19 da han traff hun som er kona hans nå. Hun var da 29 og hadde fire barn, blant annet en sønn på 12.....

Mange unge som røyker.... desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...