Gå til innhold

Bitter

Anbefalte innlegg

Gjest Gambling
Skrevet

Tror du Vollvik er bitter ?

Ville du vært bitter hvis du var i hans situasjon ?

Skrevet

Jeg vet hverken om jeg selv ville vært bitter eller om han er det, men jeg syns iallefall han i offentligheten har tatt fallet med stor integritet! Jeg har fått en ny respekt for mannen, for det skal baller til å stå i stormen på denne måten og endatil si at "dette var jeg ikke god på gitt".

Gjest fått nok
Skrevet

Jeg vet hverken om jeg selv ville vært bitter eller om han er det, men jeg syns iallefall han i offentligheten har tatt fallet med stor integritet! Jeg har fått en ny respekt for mannen, for det skal baller til å stå i stormen på denne måten og endatil si at "dette var jeg ikke god på gitt".

Hehe!

Ethvert medie-oppslag er av den velregisserte sorten, fra den kanten. Og han scorer poeng hos folket, på sin egen måte i disse krisetider. Men bitter, nei det tror jeg ikke. Men at han har tatt altfor høy risiko, og kanskje lærer litt, ja.

Jeg synes han framstår som en puddel. I tillegg setter jeg pris på at sleipinger som han blir stoppet, jmf det nye mobileselskapet hans.

Skrevet

Hehe!

Ethvert medie-oppslag er av den velregisserte sorten, fra den kanten. Og han scorer poeng hos folket, på sin egen måte i disse krisetider. Men bitter, nei det tror jeg ikke. Men at han har tatt altfor høy risiko, og kanskje lærer litt, ja.

Jeg synes han framstår som en puddel. I tillegg setter jeg pris på at sleipinger som han blir stoppet, jmf det nye mobileselskapet hans.

Har ikke innsikt nok i metodene Vollbekk har brukt til å si så mye om det, ut over at jeg syns det er greit å se en mann stå oppreist etter å ha satset og tapt. Mange som har skutt seg, gått inn i tunge depresjoner, skammet seg etc, og påført familie og omgivelser dobbel byrde. Har ellers ikke fått forståelse for at Vollbekk har gjort noe ulovlig. Slik jeg har forstått det er norsk lov en av de mest liberale mht til at det å spekulere i folks arbeidsplasser på børs slik Vollbekk har gjort. Men lurt, det skjønner jo alle (nå) at det ikke var..

Skrevet

Jeg tror han hadde det artig så lenge det varte. :-)

Hadde nok irritert meg over å sløse vekk så mye penger om jeg hadde vært han, men jeg hadde nok også hatt det artig så lenge det varte. :-)

Gjest fått nok
Skrevet

Har ikke innsikt nok i metodene Vollbekk har brukt til å si så mye om det, ut over at jeg syns det er greit å se en mann stå oppreist etter å ha satset og tapt. Mange som har skutt seg, gått inn i tunge depresjoner, skammet seg etc, og påført familie og omgivelser dobbel byrde. Har ellers ikke fått forståelse for at Vollbekk har gjort noe ulovlig. Slik jeg har forstått det er norsk lov en av de mest liberale mht til at det å spekulere i folks arbeidsplasser på børs slik Vollbekk har gjort. Men lurt, det skjønner jo alle (nå) at det ikke var..

Vollbekk??

Skrevet

Vollbekk??

Vollvik - du lurte sikkert fælt nå?? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...