Lillemus Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Er det flere som har lagt merke til at når det er gutter eller menn som er med så får de SKRYT uten noen kritikk fra Mia, men om det er en jente eller kvinne (eller flere) så har hun _alltid_ noe å utsette, samme hvor gode de er? Det virker som hun ikke klarer å godta at det kan være kvinner der ute som er flinkere enn henne... 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 hmm...har ikke lagt merke til det,men det stemmer nok det kanskje. er ofte uenig med dommerene uansett. 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Er ikke det typisk kvinner da? Ellers har jeg aldri likt Mia Gundersen jeg... 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hun er vel redd for konkurrenter da... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 ''Det virker som hun ikke klarer å godta at det kan være kvinner der ute som er flinkere enn henne.'' Det var vel en litt i overkant bastant psykologisering. Mulig det er et mønster i tilbakemeldingene, men jeg tror ikke nødvendigvis den konklusjonen der holder vann. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Det har jeg ikke lagt merke til faktisk.. :0) 0 Siter
Gjest Emmie Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg har reagert på det samme, men jeg synes konklusjonen din er tvilsom og enkel. Dette er noe vi ofte ser hos kvinner, de dømmer andre kvinner langt hardere enn de dømmer menn, det være seg døtre, venninner eller kjendiser. Menn gjør ikke det samme, de gjør motsatt. De favoriserer andre menn, ofte i alle fall. Hva det skyldes vet jeg ikke. Jeg kan dessverre altfor lite om human behaviour, men jeg antar at det kan ha å gjøre med våre roller i samfunnet. Kvinner skal opprettholde orden og harmoni og menn skal sørge for framdrift, altså holder man nede de som kan true systemet. Jeg vil tro at Mia er veldig mye kvinne. 0 Siter
Gjest lurer nå jeg på Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg har ikke lagt merke til det. Kan det være at _du_ legger merke til alt du kan kritisere Mia for og dermed selv blir den du beskylder Mia for å være? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Forfatter Skrevet 18. april 2009 Jeg har ikke lagt merke til det. Kan det være at _du_ legger merke til alt du kan kritisere Mia for og dermed selv blir den du beskylder Mia for å være? Jeg la merke til det, men min kjære (som i høyeste grad er mann!) kommenterte det før jeg ga uttrykk for det så det har nok ikke noe med meg personlig å gjøre nei. Jeg tror Emmies teori har noe for seg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg har reagert på det samme, men jeg synes konklusjonen din er tvilsom og enkel. Dette er noe vi ofte ser hos kvinner, de dømmer andre kvinner langt hardere enn de dømmer menn, det være seg døtre, venninner eller kjendiser. Menn gjør ikke det samme, de gjør motsatt. De favoriserer andre menn, ofte i alle fall. Hva det skyldes vet jeg ikke. Jeg kan dessverre altfor lite om human behaviour, men jeg antar at det kan ha å gjøre med våre roller i samfunnet. Kvinner skal opprettholde orden og harmoni og menn skal sørge for framdrift, altså holder man nede de som kan true systemet. Jeg vil tro at Mia er veldig mye kvinne. Må bare signere på denne:-) 0 Siter
AAA Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg har reagert på det samme, men jeg synes konklusjonen din er tvilsom og enkel. Dette er noe vi ofte ser hos kvinner, de dømmer andre kvinner langt hardere enn de dømmer menn, det være seg døtre, venninner eller kjendiser. Menn gjør ikke det samme, de gjør motsatt. De favoriserer andre menn, ofte i alle fall. Hva det skyldes vet jeg ikke. Jeg kan dessverre altfor lite om human behaviour, men jeg antar at det kan ha å gjøre med våre roller i samfunnet. Kvinner skal opprettholde orden og harmoni og menn skal sørge for framdrift, altså holder man nede de som kan true systemet. Jeg vil tro at Mia er veldig mye kvinne. Jeg er helt enig med deg. Dessverre, hadde jeg nesten sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.