Gå til innhold

Artig å se Arne Johannessen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....smile og le på TV! Kan knapt huske å ha sett han gjøre det før....;-)

(Nytt på Nytt)

Skrevet

Argh. Har lyst til å hjem og se nytt på nytt! Sitter på jobb, jr har huset fullt av filmvenner, og han lurte så søtt på om ikke jeg kunne dra og besøke en venninne... ;-) Så jeg dro på jobb, men ble sittende å dole, og lese om norsk talenter og nytt på nytt...

Skrevet

Ja,- det er nok spesielt :-) Får passe på å se det seinere..

Skrevet

Det er første gang jeg bevisst har kutta Nytt på nytt. Og det var på grunn av AJ. Klarer bare ikke den mannen. Saken er jeg ikke udelt uenig i, men metodebruken, sytinga og retorikken gjør meg rett og slett i dårlig humør.

Skrevet

Det er første gang jeg bevisst har kutta Nytt på nytt. Og det var på grunn av AJ. Klarer bare ikke den mannen. Saken er jeg ikke udelt uenig i, men metodebruken, sytinga og retorikken gjør meg rett og slett i dårlig humør.

Han var bare blid på NPN i dag. Skulle ikke tro det var samme mannen:-)

Skrevet

Helt enig med deg. Den mannen makter jeg bare ikke. Og det hjelper ikke om han later som han er morsom og blid på tv en halv time en fredags kveld. Grøss...

Skrevet

Helt enig med deg. Den mannen makter jeg bare ikke. Og det hjelper ikke om han later som han er morsom og blid på tv en halv time en fredags kveld. Grøss...

Ser Politiforbundet har begynt å bruke kronprinsen (Sandstøl? tillitsvalgt i Rogaland) som talsperson nå, og du verden så mye mer sympati og forståelse han klarer å mobilisere for min del i hvert fall.

Skrevet

Ser Politiforbundet har begynt å bruke kronprinsen (Sandstøl? tillitsvalgt i Rogaland) som talsperson nå, og du verden så mye mer sympati og forståelse han klarer å mobilisere for min del i hvert fall.

Det har jeg ikke lagt merke til, for å være ærlig. Men alt må jo være bedre enn A. Johannesen. Han virker jo bare så rigid og umimottakelig for andre argumenter enn sine egne, at det er pinlig å se og høre på på han. Jeg skjønner ikke at politiet vil ha en slik mann som sin frontfigur.

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til, for å være ærlig. Men alt må jo være bedre enn A. Johannesen. Han virker jo bare så rigid og umimottakelig for andre argumenter enn sine egne, at det er pinlig å se og høre på på han. Jeg skjønner ikke at politiet vil ha en slik mann som sin frontfigur.

Hjertens enig i det med frontfigur. Det må rett og slett være pinlig for ærlige og rederlige politifolk, som det er mange av, å høre enkelte av tiradene til den mannen.

Skrevet

Hjertens enig i det med frontfigur. Det må rett og slett være pinlig for ærlige og rederlige politifolk, som det er mange av, å høre enkelte av tiradene til den mannen.

Ja, du kan så si. Man kan synes hva man vil om Knut Storberget, hans kollaps og jobben han gjør, men A. Johannesens totale ufølsomhet i den sammenhengen ble i drøyeste laget for meg. Det var rett og slett for usympatisk. Det ble på en måte prikken over i-en for mitt vedkommende, i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...