Gjest sexy, haha Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Triumph Tai, eller Sloggi Double Comfort Tai. Liker litt høy skjæring. hipstere er også gode, men sitter ikke like godt. Har mer sexy varianter også, men jeg tenkte på hverdag og trening. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Sloggi Tai er god ja, likeså Sloggi romance midi. ) Har også en del hipstere som er gode på, både på jobb og trening, de sniker seg i alle fall ikke inn i rumpa! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hipstere har jeg fått sansen for det siste året. Er det ikke de som har veldig rett skjæring? Har kjøpt mange i vanlig matbutikker, tror det er Pierre Robert, glatt, deilig stoff i sort eller hvitt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Hipstere er min favoritt! Jeg har aldri vært særlig begeistra for stringtruser. 0 Siter
Gjest sexy, haha Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Alt annet enn Sloggi hvertfall. Du er forutinntatt, som vanlig. Sloggi er ikke det samme som i gamle dager. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Du er forutinntatt, som vanlig. Sloggi er ikke det samme som i gamle dager. Som vanlig? Hva vet du om det? Og jeg har faktisk prøvd noen. Og aldri likt dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Alt annet enn Sloggi hvertfall. Det er vel omtrent som å si at man ikke liker noe som helst fra Tine? Sloggi finnes i ørtenhundre varianter nå til dags. ) Noen passer rumpa mi perfekt, andre sniker seg bare inn i rumpa og er så ekle at de ikke blir brukt alikevel. 0 Siter
Gjest sexy, haha Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er vel omtrent som å si at man ikke liker noe som helst fra Tine? Sloggi finnes i ørtenhundre varianter nå til dags. ) Noen passer rumpa mi perfekt, andre sniker seg bare inn i rumpa og er så ekle at de ikke blir brukt alikevel. Enig. :-) Synes at bustebeisa er på sine egen kortbølge i alle innlegg. 0 Siter
Gjest sexy, haha Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg lker best de trusene som er tatt av Jeg vrikker gjerne av meg det innerste ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg lker best de trusene som er tatt av Jeg liker best de trusene som kjæresten min vrenger av meg... ;o) Evt. de bokserne jeg kan skrelle av ham! *Nam* 0 Siter
Gjest Hjelpe og trøste Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg liker best de trusene som kjæresten min vrenger av meg... ;o) Evt. de bokserne jeg kan skrelle av ham! *Nam* For en tåpelig ting å si. Hvem er det du prøver å overbevise? 0 Siter
bustebeisa Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er vel omtrent som å si at man ikke liker noe som helst fra Tine? Sloggi finnes i ørtenhundre varianter nå til dags. ) Noen passer rumpa mi perfekt, andre sniker seg bare inn i rumpa og er så ekle at de ikke blir brukt alikevel. Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-) Når det gjelder Tine, pleier jeg kjøpe Q melk i stedet der det finnes. :-) Men det er litt på grunn av saken Tine var oppe i for ei stund siden... og at Q melka er litt billigere. :-) Men jeg hadde aldri klart å merke forskjell i smaken. :-) Men tilbake til Sloggi, så merker jeg stor forskjell på dem og andre. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-) Når det gjelder Tine, pleier jeg kjøpe Q melk i stedet der det finnes. :-) Men det er litt på grunn av saken Tine var oppe i for ei stund siden... og at Q melka er litt billigere. :-) Men jeg hadde aldri klart å merke forskjell i smaken. :-) Men tilbake til Sloggi, så merker jeg stor forskjell på dem og andre. :-) ''Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-)'' Det skjønner jeg godt for billig er de ikke! I alle fall synes jeg at bortimot en hundrings for ei truse er dyrt... ) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 For en tåpelig ting å si. Hvem er det du prøver å overbevise? Så litt morsomheter skjønte du ikke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Så litt morsomheter skjønte du ikke? Det er ikke alle som har en som vrenger av en trusa og som man selv kan gjør det samme på, vet du. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er ikke alle som har en som vrenger av en trusa og som man selv kan gjør det samme på, vet du. ) Det er sant, det kan være at h*n mangler det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.