Gå til innhold

FU: Hvilke truser liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-)''

Det skjønner jeg godt for billig er de ikke! I alle fall synes jeg at bortimot en hundrings for ei truse er dyrt... :o)

Helt enig. :-)

Men jeg har jo latt meg lokke noen ganger. Hvertfall når andre har anbefalt dem...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Lillemus

10

• morsan

6

• bustebeisa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt annet enn Sloggi hvertfall.

Sloggi hold inn er supre. Jeg bruker til og med en str mindre enn vanlige ;)

Skrevet

''Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-)''

Det skjønner jeg godt for billig er de ikke! I alle fall synes jeg at bortimot en hundrings for ei truse er dyrt... :o)

De er av god kvalitet og holder lenge. Kjøpte for ikke så lenge siden på Lindex tilbud. 3 for 115,-.

Skrevet

Hipstere har jeg fått sansen for det siste året. Er det ikke de som har veldig rett skjæring? Har kjøpt mange i vanlig matbutikker, tror det er Pierre Robert, glatt, deilig stoff i sort eller hvitt.

Jeg holder meg til bomull. Vær klar over at syntetiske stoffer kan føre til mer problemer som sopp infeksjoner o.l.

Skrevet

De er av god kvalitet og holder lenge. Kjøpte for ikke så lenge siden på Lindex tilbud. 3 for 115,-.

Jeg har blandende erfaringer med kvaliteten på Sloggi faktisk. Liker godt de helt enkle i tai, men de hvite slites utrolig mye fortere enn de svarte! Synes ikke de hvite tåler mer enn et års bruk før de er så tynnslitte at de revner i siden, de svarte er like fine. Kan selvfølgelig ha noe med at de hvite vaskes på 60 grader mens de sorte går på 40 når jeg tenker meg om...

Har forøvrig noen truser fra Lindex, de må være minst 15 år gamle (SportLine?) og de er akkurat like fine etter tusenogørten vask på 60 grader! Men det merket har de ikke hatt på mange år såvidt jeg vet...

Skrevet

Sloggi hold inn er supre. Jeg bruker til og med en str mindre enn vanlige ;)

Hmmm.... fristelse vik fra meg. ;-)

Skrevet

Enig. :-)

Synes at bustebeisa er på sine egen kortbølge i alle innlegg.

Men om jeg er på min egen kortbølge, så bruker jeg hvertfall mitt eget nick hver gang jeg svarer.... Står for mine korte bølgesvar. Og kaster ikke dritt uten å skrive under.

Gjest Pontiac
Skrevet

Bruker stringtruser. Liker best de med høy skjæring som sitter godt til kroppen. Bruker det alltid uansett hverdag eller fest. Men det er klart jeg tar de litt penere kanskje, de med litt blonder og sånn, når jeg skal "pynte" meg.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er ikke alle som har en som vrenger av en trusa og som man selv kan gjør det samme på, vet du. :o)

Det kan være noe så enkelt som at noen er gått litt lei det pratet ditt også da vet du Lillemus.

Det er ikke rent sjelden du legger ut om ting i den varianten der så selv om jeg nå dri... i det så kan jeg jo se hva vedkommende her peker på :)

Skrevet

Det kan være noe så enkelt som at noen er gått litt lei det pratet ditt også da vet du Lillemus.

Det er ikke rent sjelden du legger ut om ting i den varianten der så selv om jeg nå dri... i det så kan jeg jo se hva vedkommende her peker på :)

*Humrer* Det kan vel hende. :o) Men jeg synes da jeg har vært flink veldig lenge nå?

Skrevet

Liker best truser som er ment for utvortes bruk....;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

*Humrer* Det kan vel hende. :o) Men jeg synes da jeg har vært flink veldig lenge nå?

''Men jeg synes da jeg har vært flink veldig lenge nå?''

Vedkommende her er nok ikke enig med deg da se.

Skrevet

''Men jeg synes da jeg har vært flink veldig lenge nå?''

Vedkommende her er nok ikke enig med deg da se.

Ingen er forpliktet til å lese alt jeg skriver da... ;o)

Skrevet

Hmmm.... fristelse vik fra meg. ;-)

Vi lever i etfritt land, bruk åssn truser du vil :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Ingen er forpliktet til å lese alt jeg skriver da... ;o)

Neida, men de har rett til å si hva de mener ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Bruker stortsett hipsters, og liker det best også. Av og til bruker jeg string, men da er det fordi hipsters ikke funger til den buksa jeg skal ha på meg f.eks.

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, 100 kr for ei truse er dyrt! Mine er stortsett kjøpt for ti kr per stk, eller til nød tre for hundre eller halv pris :-P Men så har jeg nærmere 30 identiske hipsters, bare i ca 15 forskjellige farger/fargekombinasjoner...

Skrevet

Liker det meste men ikke tanga,har brukt det men aldri mer. Ubehagelig å ha på seg.

Skrevet

Jeg liker best de trusene som kjæresten min vrenger av meg... ;o) Evt. de bokserne jeg kan skrelle av ham! *Nam*

Høres ut som en sunn instiling :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...