Gå til innhold

FU: Hvilke truser liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker som regel hipstere, men bruker stringtruser under tettsittende kjoler/skjørt.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Lillemus

10

• morsan

6

• bustebeisa

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest det var den moten...
Skrevet

For noen år siden ville 90 % av svarene vært stringtruser, og begrunnelsen ville vært "fordi det er mest behagelig".

Hva kan ha skjedd med stringtrusene som gjør at ingen sier de er behagelige i dag?

Gjest Hjelpe og trøste
Skrevet

Det kan være noe så enkelt som at noen er gått litt lei det pratet ditt også da vet du Lillemus.

Det er ikke rent sjelden du legger ut om ting i den varianten der så selv om jeg nå dri... i det så kan jeg jo se hva vedkommende her peker på :)

Du traff spikeren på hodet Pontiac!

Gjest sexy, haha
Skrevet

Det kan være noe så enkelt som at noen er gått litt lei det pratet ditt også da vet du Lillemus.

Det er ikke rent sjelden du legger ut om ting i den varianten der så selv om jeg nå dri... i det så kan jeg jo se hva vedkommende her peker på :)

Her går det an å øse svada. Lillemus er jomfru ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For noen år siden ville 90 % av svarene vært stringtruser, og begrunnelsen ville vært "fordi det er mest behagelig".

Hva kan ha skjedd med stringtrusene som gjør at ingen sier de er behagelige i dag?

Jeg syns fortsatt stringtruser er behagelige. Hipsters trives jeg overhode ikke med. Så moten har ikke tatt meg enda ;)

Skrevet

Ja, 100 kr for ei truse er dyrt! Mine er stortsett kjøpt for ti kr per stk, eller til nød tre for hundre eller halv pris :-P Men så har jeg nærmere 30 identiske hipsters, bare i ca 15 forskjellige farger/fargekombinasjoner...

Fant noen jeg likte på Europris til 59,- pr stk og kjøpte først en for å teste og etterpå dro jeg tilbake og kjøpte resten i min str. :o)

Skrevet

Sloggi sine "uten søm" er mine absolutte favoritter

Tøffe knalske farger og sitter som et skudd :D

Skrevet

En eller annen sloggi-variant, tenker jeg. Og _ikke_ søm midt bak!

Skrevet

Jeg bruker stort sett Sloggi, og i hvert fall alltid bomullstruser.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke hipsters er fint i det hele tatt. Jeg bruker stringtruse eller vanlig truse

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hipster er min favoritt. Har forskjellige merker, alt fra Pierre Robert, H&M, Bjørn Borg ++

Bruker string når buksa eller kjolen/skjørtet er slik at det er penest.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg syns fortsatt stringtruser er behagelige. Hipsters trives jeg overhode ikke med. Så moten har ikke tatt meg enda ;)

Ikke meg heller og godt å se at noen er enige med meg. Jeg synes ikke hipsters er behagelige og faktisk synes jeg ikke det er noe fint heller :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke meg heller og godt å se at noen er enige med meg. Jeg synes ikke hipsters er behagelige og faktisk synes jeg ikke det er noe fint heller :-)

Der er vi fullstendig enige, jeg syns heller ikke at hipsters er fine.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg foretrekker denne, jeg :-)

http://sloggi.timarco.no/Producta35310ed-2440-418e-8ade-078a5b1a7f11.aspx

Sitter godt på, slitesterk og tåler kokevask, og er uten blonder og fjas og tull:-) Såpass må det være, hvis det skal kalles en skikkelig god truse. Og som dere ser: Den mest solgte modellen:-)

Synes jeg ser reaksjonen til kjæresten min hvis jeg hadde troppet opp med den der på sengekanten... *kremt*

Skrevet

Synes jeg ser reaksjonen til kjæresten min hvis jeg hadde troppet opp med den der på sengekanten... *kremt*

Den er ikke beregnet på sengekanten:-) Den skal tas av på badet - før du tar på nattkjolen, og etter at du har pusset tennene og smurt hendene med spenol :-)

Skrevet

*hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240091183' post='4134398]

Og hvilken alder er det på kvinnen bak ditt nick? ;-)

Ca. 18 år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...