Gå til innhold

FU: Hvilke truser liker du best?

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Lillemus

10

• morsan

6

• bustebeisa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den er ikke beregnet på sengekanten:-) Den skal tas av på badet - før du tar på nattkjolen, og etter at du har pusset tennene og smurt hendene med spenol :-)

Haha, du er en eldgammel doler i relativt ny drakt, du?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240091478' post='4134406]

Haha, du er en eldgammel doler i relativt ny drakt, du?

Nei, jeg er da ikke det:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Den er ikke beregnet på sengekanten:-) Den skal tas av på badet - før du tar på nattkjolen, og etter at du har pusset tennene og smurt hendene med spenol :-)

Det eneste av det jeg gjør i den der rekka med ting er å pusse tennene... Ikke kler jeg av meg på badet, ikke har jeg nattkjole, og hendene smøres ikke med spenol.. Tror nok det forblir sånn i nærmere 40 år til, men da skal jeg til gjengjeld vurdere å gå til innkjøp av den trusa der ;-)

Skrevet

Gud bedre.. De var ikke særlig sexy altså ;-)

Synes du ikke det? Men truser skal da ikke være sexy- de skal være komfortable og slitesterke, og tåle kokevask :-)

Skrevet

...og etter at du har vasket deg godt mellom tærne...

Skrevet

Det eneste av det jeg gjør i den der rekka med ting er å pusse tennene... Ikke kler jeg av meg på badet, ikke har jeg nattkjole, og hendene smøres ikke med spenol.. Tror nok det forblir sånn i nærmere 40 år til, men da skal jeg til gjengjeld vurdere å gå til innkjøp av den trusa der ;-)

Hm...jeg trodde alle fulgte den rutinen der. jeg :-) Og når man vel er på soverommet, så setter man på seg en sovemaske over øynene og sprayer med antisnorkespray :-)

Skrevet

...og etter at du har vasket deg godt mellom tærne...

Ja, akkurat :-) Og deretter påfører jeg talkum på føttene, og ikke minst mellom tærne :-)

Skrevet

Jeg foretrekker denne, jeg :-)

http://sloggi.timarco.no/Producta35310ed-2440-418e-8ade-078a5b1a7f11.aspx

Sitter godt på, slitesterk og tåler kokevask, og er uten blonder og fjas og tull:-) Såpass må det være, hvis det skal kalles en skikkelig god truse. Og som dere ser: Den mest solgte modellen:-)

Det der er "mensentruse" ;)

Jeg pleier noen ganger å sove med gubbens boxere utenpå mine egne hipsters når jeg har mensen. Godt og varmt, og bindet holder seg godt på plass ;)

Gjest Keiser Julius
Skrevet

Jeg pleier noen ganger å sove med gubbens boxere utenpå mine egne hipsters når jeg har mensen. Godt og varmt, og bindet holder seg godt på plass ;)

Usj, hvorfor kobler du ikke til en avløpsslange fremfor å samle opp alt guffet i en bleie?

Skrevet

*ler* Ja, jeg håper ikke at dette ble tatt alvorlig :-) Jeg liker truser som ikke ganger og klør pga av blonder- det må jeg bare si. Jeg har veldig sensibel hud, og klarer ikke engang merkelapper på klær- uten at det stikker og klør. Men dette er nok ikke mitt valg av truser, for å være ærlig :-)

Men alt er nyttig og beghagelig til sin tid - og vi kan ikke være sexy hele tiden:-)

Skrevet

Usj, hvorfor kobler du ikke til en avløpsslange fremfor å samle opp alt guffet i en bleie?

Avløpsslangen må jo holdes på plass også, så det gjelder å ha gode underbukser.

Skrevet

*ler* Ja, jeg håper ikke at dette ble tatt alvorlig :-) Jeg liker truser som ikke ganger og klør pga av blonder- det må jeg bare si. Jeg har veldig sensibel hud, og klarer ikke engang merkelapper på klær- uten at det stikker og klør. Men dette er nok ikke mitt valg av truser, for å være ærlig :-)

Men alt er nyttig og beghagelig til sin tid - og vi kan ikke være sexy hele tiden:-)

Jeg har ikke bare sexy truser i skapet mitt jeg heller - bare så det er sagt ;)

Skrevet

Jeg har ikke bare sexy truser i skapet mitt jeg heller - bare så det er sagt ;)

Nei, hvem har det :-) Ærlig talt...det viktigste er da at man trives og føler at klær er komfortable, uansett hvilke klær det er snakk om. Vi er våkne 12-16 timer i døgnet - og det skulle jo bare mangle om vi skulle gå og ta oss ut, for sikkerhets skyld- hele tiden. Hvem ser hva slags truse jeg har på jobben f.eks.? Ingen :-)

Skrevet

*ler* :-))

Gjest Keiser Julius
Skrevet

Hehe ja. En underbukse med avsug konstruert til formålet hadde vært det beste.

Skrevet

Derfor jeg låner gubbens underbukser. Gylfen kan brukes til så mangt;)

Skrevet

Hva vet du om det? La nå togli ordne det som hun selv finner det som best. Du er jo tydeligvis mann, og aner ikke hva du snakker om :-(

Gjest Keiser Julius
Skrevet

Derfor jeg låner gubbens underbukser. Gylfen kan brukes til så mangt;)

Skjønner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...