Gå til innhold

FU: Hvilke truser liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns fortsatt stringtruser er behagelige. Hipsters trives jeg overhode ikke med. Så moten har ikke tatt meg enda ;)

De fineste trusene er som sagt de som er av :-)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Lillemus

10

• morsan

6

• bustebeisa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jo da, men har til nå ikke funnet noen jeg liker. :-) Og da gidder jeg ikke bruke mer penger på det merket. :-)''

Det skjønner jeg godt for billig er de ikke! I alle fall synes jeg at bortimot en hundrings for ei truse er dyrt... :o)

Jeg synes ikke 100 kr er så ille for ei truse, hvis den er av god kvalitet og varer i mange år.

Da er det verre med alle de billige trusene som jeg ser på som bortkastede penger. Jeg har hatt en stor dose irriterende undertøy.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De fineste trusene er som sagt de som er av :-)

Da får du sørge for at trusene mine blir fine, da ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Komforttrusene mine er enten fra Calida eller fra Pierre Robert (plukket opp på super'n).

Skrevet

Da får du sørge for at trusene mine blir fine, da ;-)

Jeg har i grunnen aldri brukt så mye tid på å studere jenters truser, verken farge, stoff eller fasong. Når jeg er kommet så langt at dette lar seg studere, så er gjerne fokus helt andre steder, og trusen blir gjerne borte og noe man glemmer raskt :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240124381' post='4134473]

Jeg synes ikke 100 kr er så ille for ei truse, hvis den er av god kvalitet og varer i mange år.

Da er det verre med alle de billige trusene som jeg ser på som bortkastede penger. Jeg har hatt en stor dose irriterende undertøy.

Men jeg synes ikke de hvite "vanlige" Sloggiene varer i mange år. :o(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har i grunnen aldri brukt så mye tid på å studere jenters truser, verken farge, stoff eller fasong. Når jeg er kommet så langt at dette lar seg studere, så er gjerne fokus helt andre steder, og trusen blir gjerne borte og noe man glemmer raskt :-)

En morsomhet er ikke morsom lenger når den må forklares :S

Jeg mente bare å følge opp kommentaren din ved å si at du fikk gjøre trusene mine lekre ved å ta dem av meg.

Men jeg ser i ettertid at det svaret ble over kanten. Beklager, det skal ikke gjenta seg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240124381' post='4134473]

''Jeg har hatt en stor dose irriterende undertøy.''

Ja, det er ikke fritt for t det kan bli litt feilkjøp innimellom.Man få jo ikke prøvd dem på forhånd;-)

Husker jeg for noen år siden raida undertøysskuffen og plukket ut alle de trusene som jeg ikke likte, la dem i en pose og tenkte jeg skulle ha dem som "disposables" dvs bruke hver av dem én siste gang før den gikk rett i søpla...

Men det ble med tanken, og etter noen uker heiv jeg hele posen uten å ha tatt ut én eneste....;-/

Skrevet

Den var enda bedre før, for da kunne man få kjøpt en slik posete hatt/kyse til , ala Lille huset på prærien...;-)

http://sunde.files.wordpress.com/2009/04/little-house-on-the-prairie-posters1.jpg

Hehehe! Det beste man kan si er at det i hvertfall matcher....

Begynner plutselig å lure på hvordan i all verden du har så god oversikt over granny-nattøy og dertil hørende nattluer?

*ser for meg morsan med nattlue og granny-krage*

;-)

Skrevet

Hehehe! Det beste man kan si er at det i hvertfall matcher....

Begynner plutselig å lure på hvordan i all verden du har så god oversikt over granny-nattøy og dertil hørende nattluer?

*ser for meg morsan med nattlue og granny-krage*

;-)

*S* Det var i forbindelse med en eller annen tråd om nattøy og slikt en gang for lenge siden, og da ville jeg finne en skikkelig flanellsnattkjole, god og sid, som et eksempel på ikke-akkurat-dritsexy-nattbekledning.

Og da søk på norsk ikke ga ønsket resultat, måtte googling på engelsk til. Det var da jeg fant denne Vermont Country Store - bare navnet sier jo sitt! *he he* Ser for med ymse av gubbene etc som Diane Keaton støtte på i Baby Boom, hvis du har sett den.

Husker forresten en undertøys- og nattøysspesialist i Oslo en gang hadde viet hele utstillingsvinduet til nattøy i flanell for hele familien - alt i mætsjende rødrutet stoff! Til mor en kjole ala den jeg la ut link til, til far en hel pysj med skjorte og bukse, og så var det barnepysj der og jeg tror jammen meg det var morgenkåpe og slip-in-tøfler også.

Angrer meg nesten litt av vi ikke anskaffet oss et "familiesett" til bruk når vi er invitert bort på hyttetur! *s* Det hadde virkelig vært noe, og spesielt med en slik kyse til:-)

Skrevet

*S* Det var i forbindelse med en eller annen tråd om nattøy og slikt en gang for lenge siden, og da ville jeg finne en skikkelig flanellsnattkjole, god og sid, som et eksempel på ikke-akkurat-dritsexy-nattbekledning.

Og da søk på norsk ikke ga ønsket resultat, måtte googling på engelsk til. Det var da jeg fant denne Vermont Country Store - bare navnet sier jo sitt! *he he* Ser for med ymse av gubbene etc som Diane Keaton støtte på i Baby Boom, hvis du har sett den.

Husker forresten en undertøys- og nattøysspesialist i Oslo en gang hadde viet hele utstillingsvinduet til nattøy i flanell for hele familien - alt i mætsjende rødrutet stoff! Til mor en kjole ala den jeg la ut link til, til far en hel pysj med skjorte og bukse, og så var det barnepysj der og jeg tror jammen meg det var morgenkåpe og slip-in-tøfler også.

Angrer meg nesten litt av vi ikke anskaffet oss et "familiesett" til bruk når vi er invitert bort på hyttetur! *s* Det hadde virkelig vært noe, og spesielt med en slik kyse til:-)

''Angrer meg nesten litt av vi ikke anskaffet oss et "familiesett" til bruk når vi er invitert bort på hyttetur! *s*''

Hehehehe, fantastisk! Men: Resten av familien vil garantert sette seg på bakbeina (kan du skjønne hvorfor??). Så jeg forstår i grunnen hvorfor du ikke slo til på tilbudet.. ;-)

Skrevet

''Angrer meg nesten litt av vi ikke anskaffet oss et "familiesett" til bruk når vi er invitert bort på hyttetur! *s*''

Hehehehe, fantastisk! Men: Resten av familien vil garantert sette seg på bakbeina (kan du skjønne hvorfor??). Så jeg forstår i grunnen hvorfor du ikke slo til på tilbudet.. ;-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...