UlrikkeE Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dere som bor i Sør-Norge - har dere begynt med solkrem på ungene? Tenker vel først og fremst på barnehageunger, siden de ofte er mer ute enn skoleungene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lillefrøkna ble smurt før bhg i dag, og fikk med seg solkremflaske i barnehagen. Første dagen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det har ikke falt meg inn engang. Alle dere andre dårlige mødre kan stille dere i kø bak meg. ;-( *noterer solkrem på handlelista* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vi brukte jo solkrem i påska da vi var på ski, men jeg har ikke kommet på det her hjemme ennå. To av mine har ganske ømfintlig hud, men de hadde ikke tegn på solbrenthet, slev om de hadde vært ute i mange timer alle tre i strålende sol. Men det er sikkert lurt å ta med i barnehagen ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Det har ikke falt meg inn engang. Alle dere andre dårlige mødre kan stille dere i kø bak meg. ;-( *noterer solkrem på handlelista* Tror jeg er rimelig på samme sted i køen som deg Men jeg skal også kjøpe i morra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.