Gjest Humper og dumper Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Nå begynner jeg å bli lei av de dårlige veiene her i Norge.I Trondheim er det veldig mange elendige veier.Samme hvor du kjører så er det stor hull midt i veien.Hvorfor betaler vi årsavgift/veiavgift og bompenger? 0 Siter
Gjest engelskerinnen Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 jeg bor i storbritannia, og her har vi dårlige veier også. Er det noe trøst? Sikkert ikke...Og ja, veeeeldig irriterende er det. 0 Siter
Colette Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er nå sånn det er å bo i et land langt mot nord. Med strenge vintere og telehiv. Men stem Frp, så blir du nok kvitt alle avgifter, og får flotte veier på toppen - uten at det koster et øre ekstra i form av avgifter og skatter :-) 0 Siter
Gjest ikke helt enig i din konklusjon Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er nå sånn det er å bo i et land langt mot nord. Med strenge vintere og telehiv. Men stem Frp, så blir du nok kvitt alle avgifter, og får flotte veier på toppen - uten at det koster et øre ekstra i form av avgifter og skatter :-) huff,tviler på om ting totalt blir bedre med frp. Har lovet meg selv å ikke diskutere politikk her,det blir bare krangling. Bør vel følge det opp:P 0 Siter
Colette Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 huff,tviler på om ting totalt blir bedre med frp. Har lovet meg selv å ikke diskutere politikk her,det blir bare krangling. Bør vel følge det opp:P Fra min side var det ren IRONI. Dette er jo hva mange tror :-( 0 Siter
Gjest mer enig med deg nå Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Fra min side var det ren IRONI. Dette er jo hva mange tror :-( da er jeg med:D godt å høre:) 0 Siter
Colette Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 da er jeg med:D godt å høre:) Jeg var redd det kunne misforståes:-) For det er ingenting jeg er reddere for enn å bli koplet til Frp's politikk. Så vi er nok enige, ja :-) 0 Siter
Gjest småblomstret Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Hvor i Trondheim da? Her ute er det perfekt! 0 Siter
Gjest Humper og dumper Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Hvor i Trondheim da? Her ute er det perfekt! Nardo/othilienborg 0 Siter
Gjest småblomstret Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Nardo/othilienborg Det er da fint der? Bortsett fra ved krysset ved Hjalmar Haalkes vei. 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Ta antall kilometer og del det på antall personer, så ligger nok vi ganske dårlig an sammenlignet med de fleste andre europeiske land som har mindre areal og flere folk til å dele på regninga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.