Gå til innhold

Jævli dårlige veier

Anbefalte innlegg

Gjest Humper og dumper
Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei av de dårlige veiene her i Norge.I Trondheim er det veldig mange elendige veier.Samme hvor du kjører så er det stor hull midt i veien.Hvorfor betaler vi årsavgift/veiavgift og bompenger?

Gjest engelskerinnen
Skrevet

jeg bor i storbritannia, og her har vi dårlige veier også. Er det noe trøst? Sikkert ikke...Og ja, veeeeldig irriterende er det.

Skrevet

Det er nå sånn det er å bo i et land langt mot nord. Med strenge vintere og telehiv.

Men stem Frp, så blir du nok kvitt alle avgifter, og får flotte veier på toppen - uten at det koster et øre ekstra i form av avgifter og skatter :-)

Gjest ikke helt enig i din konklusjon
Skrevet

Det er nå sånn det er å bo i et land langt mot nord. Med strenge vintere og telehiv.

Men stem Frp, så blir du nok kvitt alle avgifter, og får flotte veier på toppen - uten at det koster et øre ekstra i form av avgifter og skatter :-)

huff,tviler på om ting totalt blir bedre med frp.

Har lovet meg selv å ikke diskutere politikk her,det blir bare krangling. Bør vel følge det opp:P

Skrevet

huff,tviler på om ting totalt blir bedre med frp.

Har lovet meg selv å ikke diskutere politikk her,det blir bare krangling. Bør vel følge det opp:P

Fra min side var det ren IRONI. Dette er jo hva mange tror :-(

Gjest mer enig med deg nå
Skrevet

Fra min side var det ren IRONI. Dette er jo hva mange tror :-(

da er jeg med:D godt å høre:)

Skrevet

da er jeg med:D godt å høre:)

Jeg var redd det kunne misforståes:-) For det er ingenting jeg er reddere for enn å bli koplet til Frp's politikk. Så vi er nok enige, ja :-)

Gjest småblomstret
Skrevet

Hvor i Trondheim da? Her ute er det perfekt!

Gjest Humper og dumper
Skrevet

Hvor i Trondheim da? Her ute er det perfekt!

Nardo/othilienborg

Gjest småblomstret
Skrevet

Nardo/othilienborg

Det er da fint der? Bortsett fra ved krysset ved Hjalmar Haalkes vei.

Skrevet

Ta antall kilometer og del det på antall personer, så ligger nok vi ganske dårlig an sammenlignet med de fleste andre europeiske land som har mindre areal og flere folk til å dele på regninga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...