Gjest kule klær Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor får man kjøpt LEVIS bukser og andre kule klær til gutter på 11 år? Ser at det er så mange som har så mye kult, men finner aldri noe selv... Vi bor i Oslo/Akershus. Håper noen kan hjelpe...?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vet jo ikke hvor i Oslo du bor, men jeg har funnet masse fint på Junior barneklær på Manglerud senter (mener de har en avdeling på Storo også). Det koster jo litt mer enn H&M da, men jeg går litt bananas når de har sine 50% salg, og har da bla kjøpt Levis til min snart 9 åring. Tuppen og Lillebror på Lambertseter har også Levis (hadde i alle fall sist jeg var innom). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 JC har Levis for ungdom og for de som gjerne vil være ungdom. En på 11 kan nok være litt i grenseland for om de har riktig størrelse, men dette kan ha forandret seg siden datteren min var i deres kundegruppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.